نبرد قهرمانان با Heroes Call THD v1.1

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 334027
تعداد مطالب : 227
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نبرد قهرمانان با Heroes Call THD v1.1

جدیدترین بازی در سبک استراتژیک اندروید یعنی Heroes Call THD v1.1 منتشر شد. شما در این بازی تعداد زیادی Hero یا همان قهرمان منحصر به فرد دارید که هر کدام ویژگی های خاصی از جمله قدرت تیراندازی، میزان سلامتی و… دارند. از ویژگی ها این بازی می توان به، وجود گرافیک عالی و طراحی خیره کننده سه بعدی بازی برای به نمایش گذاشتن قدرت دستگاه شما، بهینه سازی شده و وجود اثرات منحصر به فرد برای دستگاه هایی که با پردازنده های Tegra  کار می کنند، امکان اتصال به شبکه های اجتماعی، کنترل دوربین نمایش دهنده بازی، ماموریت های گوناگون برای هر Hero، وجود ۴۰ منطقه مختلف بازی و وجود بیش از ۱۰۰ دشمن از جمله زامبی ها، اسکلت ها و Ogres ها اشاره کرد. همچنین این بازی را میتوان شبیه به بازی معروف Warcraft دانست و درپایان، این بازی فقط بر روی دستگاه هایی که پردازنده Tegra دارند کار می کند.

دانلود در ادامه مطلب


جنگ های بزرگ کارتونی با Great Big War Game v1.1.5

Great Big War Game

Great Big War Game یک بازی استراتژیک، با گرافیک کارتونی و جذاب است که این بازی را از سایر بازی های استراتژیک متفاوت می سازد. حالت یک نفره بازی ۵۰ مرحله دارد. شما می توانید Great Big War Game را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید؛ حتی اگر به اینترنت دسترسی ندارید، می توانید با یک دستگاه اندرویدی با دوست خود بازی کنید. در این نسخه مشکل دکمه Back حل شده است و می توانید در تمام منو ها از دکمه Back استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب


جنگ های باستانی با Total War Battles v1.0.1

Total War Battles

Total War Battles بازی جدید شرکت سگا می باشد که مختص گوشی های موبایل ساخته شده است. سبک این بازی استراتژیک است و محیط آن به شکل ژاپن باستان ساخته شده است. در این بازی باید جامعه خود را بسازید و به مرور زمان پیشرفت کنید. روند داستانی این بازی شما را ۱۰ ساعت سرگرم خواهد کرد. همینطور میتوانید با دوست خود به صورت آفلاین، با یک دستگاه اندرویدی بازی کنید. در این نسخه از گوشی های بیشتری پشتیبانی شده و سرعت بازی نیز بالاتر رفته است.

دانلود در ادامه مطلب


انقراض بشریت با Epidemic v2.0

Epidemic

از شما خواسته شده تا انسان ها را نابود کنید! در بازی Epidemic وظیفه شما این است که نسل انسان ها را با ویروس خود منقرض کنید. باید ویروس خود را در سراسر جهان منتشر کنید و منتظر مرگ انسان ها در اخبار باشید، همینطور باید بیمارستان های سراسر دنیا را قبل از اینکه واکسن ویروس شما را کشف کنند نابود کنید. در این نسخه بخش آموزش بازی اضافه شده است، منوی بازی تغییر کرده  و مشکل باتری نیز حل شده است.


دانلود در ادامه مطلب


تشکیل امپراطوری با Slay v1.0.1

Slay

Slay یک بازی استراتژیک است که در زمان باستان اتفاق می افتد. شما در یک جزیره هستید که ۵ دشمن دارید، باید سعی کنید به دشمنان حمله کنید و زمین های بیشتری را تصاحب کنید. وقتی امپراطوری شما قوی تر شود می توانید شوالیه بسازید که کار شما را آسان تر میکند. با شوالیه ها سریع تر می توانید زمین های دشمنان را بدست آورید. البته باید حواستان باشد که بیش از حد شوالیه نسازید زیرا ممکن است در امپراطوری شما شورش انجام شود و امپراطوری شما سقوط کند.

دانلود در ادامه مطلب

جنگ در مریخ با Xelorians – Space Shooter v1.2.4

Xelorians Space Shooter

بازی Xelorians یک بازی جنگی است که در مریخ اتفاق می افتد. محیط و گیم پلی این بازی از بازی های دهه نود میلادی الهام گرفته شده است. دوربین بازی از بالا و گرافیک آن دو بعدی است. Xelorians دارای دو بخش است. در این بازی ۴۰ نوع دشمن وجود دارد که هر کدام قدرت و نیروی خاص خود را دارند. همینطور ۱۱ مدل اسلحه در بازی وجود دارند که با گذشتن از هر مرحله اسلحه ها برای شما آزاد می شوند. در طول بازی می توانید اسلحه های خود را بهبود دهید تا آسیب بیشتری به دشمن وارد کنند. در این نسخه از تکنولوژی S-Pen که در تبلت های جدید سامسونگ و گالکسی نوت استفاده شده پشتیبانی شده است.

دانلود در ادامه مطلب


حفظ کهکشان با Galaxy Empire v1.0

Galaxy Empire

در آینده نزدیک کاوش فضا به یک امر مهم تبدیل شده و انسان ها در سیاره های مختلف ساکن شده اند. وظیفه شما این است که امنیت را به این کهکشان بیاورید و نگذارید به این قلمرو حمله شود. Galaxy Empire یک بازی استراتژیک است که در آن شما باید از منابع موجود بهره ببرید، پایگاه خود را بسازید، دوست پیدا کنید و در آخر دشمن را شکست دهید. Galaxy Empire یکی از کاملترین بازی های استراتژیک تخیلی است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

دانلود در ادامه مطلب


دفاع از سرزمینهای خودتان با Lich Defense 2.0.0

Lich-Defense-2-01

Lich Defense یک بازی سرگرم کننده در زمینه استراتژیکی می باشد. در این بازی شما باید با ساختن برج ها و قلعه ها و با مدیریت کردن آن ها از سرزمین خود محافظت کنید. در این نسخه از اندروید قابلیت های مختلفی گنجانده شده است. داشتن سلاح های گوناگون در جنگ از ویژگی های مهم این بازی می باشد. شما باید با یک استراتژی کامل جهان را تسخیر کنید.

دانلود در ادامه مطلب


فتح سرزمین ها با kingdom conquest 1.1.2

KINGDOM-CONQUEST

Kingdom Conquest یک بازی گرافیکی در سبک اکشن می باشد. در این بازی شما باید شجاعانه به مصاف هیولاها بروید و با آنها مبارزه کنید. در این نسخه از بازی شما می توانید به صورت آنلاین و همزمان با ۴ نفر بازی کنید. شاید در مراحل اول به راحتی بتوانید غول ها را از بین ببرید ولی این آخر کار نیست، چرا که این بازی دارای مراحل متعددی می باشد که رفته رفته سخت تر و سخت تر خواهد شد.

دانلود در ادامه مطلب


مبارزه با زامبی با SAS:Zombie Assault v3 1.95

Zombie Assault

بازی Zombie Assault یک بازی ترسناک و اکشن است که شما در این بازی باید با زامبی ها مبارزه کنید. در این بازی زامبی ها قصد جان شما را دارند و شما باید با استفاده از ۴۴ اسلحه و ۳ نوع نارنجک مختلف و دیگر انسان ها با آن ها مبارزه کنید و جان خود را نجات دهید. این بازی سه سبک مختلف برای بازی کردن دارد و شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. یکی از بهترین بازی های ios می باشد و همچنین شما می توانید به راحتی با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید.

ویژگی ها:

-۴۴ اسلحه ی مختلف
-۳نارنجک مختلف
-۹ نوع زامبی
-قابلیت مولتی پلیر
-سه سبک بازی متفاوت

دانلود در ادامه مطلب


حذف تیله ها با Marble Blast 3 1.0.1

Marble Blast

Marble Blast نام یک بازی آشنا برای علاقه مندان به بازی های موبایل می باشد. نسخه سه بعدی این بازی نیز برای اندروید ارئه شده است. در این بازی شما باید تیله های همرنگ را کنار هم بچینید تا حذف شوند تا به  امتیاز برسید. حداقل تیله ها باید سه عدد باشند تا بتوانید آن ها را حذف کنید و هرچه تعداد آن ها بیشتر باشد از امتیاز بیشتری برخوردار خواهید شد. در هر مرحله از بازی با طرح جدیدی از چینش تیله ها مواجه می شوید که لذت بازی را چند برابر می کند. اگر نتوانید قبل از رسیدن به تقطه پایان امتیاز لازم را کسب کنید، در این صورت شما بازنده خواهید بود.

دانلود در ادامه مطلب


کشف گنیجه با Pirate Adventures 2 v1.0

Adventures

در بازی Pirate Adventures 2 به کاپیتان کمک کنید تا گنجینه های اسرار آمیز جزیره را کشف کند. نسخه ی جدید بازی زیبای Pirate Adventures 2 همراه با مرحله های جدید و هیجان انگیز آماده شده است. در نسخه ی جدید بازی شما با یک شخصیت جدیدی به نام جک رو به رو می شوید. جک به دنبال پیدا کردن راز پنهان جزیره و دستیابی به گنجینه ی بزرگ آن است. جک و همه ی دزدان دریای آرزوی داشتن یک کشتی پر از طلا و جواهر رادارند اما جک چگونه می تواند یک گروه دزد دریای را که حاضر هستند همه ی زندگی خود را برای دستیابی به این آرزو فدا کنند، پیدا کند؟شما در این بازی باید به جک کمک کنید تا به گنیجه ی بزرگ جزیره دست پیداکند. شما باید جک را در حل معما ها و مبارزه با دشمنان و همچنین پیدا کردن رمز های مخفی گنجینه کمک کنید. این بازی از گرافیک اچ دی بهره می برد و داستان بسیار زیبایی دارد. از دیگر ویژگی های بازی می توان به معما ها و رمز و راز های مختلف و سخت بازی اشاره کرد.

دانلود در ادامه مطلب


دفاع از قلعه با Lair Defense: Shrine 1.1.5

Lair-Defense-Shrine

بازی زیبا ی Lair Defense یک بازی در سبک بازی های استراتژیک(دفاع از قلعه) می باشد. شما در این بازی در نقش یک اژدها هستید وباید از قلعه و آشیانه ی خود در برابر انسان ها دفاع کنید. انسان ها قصد نابودی تمامی اژدهاها را دارند و تا انقراض کل اژدهاها دست از جنگ بر نمی دارند. حال وقت آن رسیده است که همگی اژدها  ها با هم متهد بشوند و از خود دفاع کنند. در این بازی هر اژدها یک قدرت منحصر به فرد دارد و شما میتوانید با پشت سر گذاشتن مراحل و افزایش امتیاز خود به اژدها های جدیدی دست پیدا کنید و قدرت خود را افزایش دهید.


دانلود در ادامه مطلب


دفاع از منطقه با Defense zone 2 HD 1.0.0

Defense zone 2

بازی زیبای Defense zone 2 یک بازی در سبک بازی های دفاع از قلعه می باشد. در این بازی شما باید نیرو ها و اسلحه های خود را در بالای برج ها و قسمت های دیگر مستقر کنید و در برابر دشمن بایستند. این بازی در سبک بازی ژنرال می باشد و از گرافیک بالایی برخوردار است. در وزژن جدید این بازی اسلحه و سرباز های جدیدی اضافه شده است و همچنین زبان های کشور های انگلیس، آلمان، روسیه و فرانسه به زبان های بازی اضافه شده است. این بازی چند حالت سختی دارد و اگر شما میخواهید برای سرگرمی بازی کنید بهتر است حالت easy را انتخاب کنید اما اگر به دنبال فهمیدن مقدار حرفه ای بودن خود در این بازی هستید حالت difficult را انتخاب کنید! تغییرات زیاد در اسلحه ها و زمین بازی باعث شده است که شما بتوانید سلاح ها ونیرو های خود را در جاهای بهتر مستقر کنید. همچنین قابلیت حمله ی هوائی به بازی اضافه شده است.

دانلود در ادامه مطلب


شکار شیاطین با Kill Devils 1.31

Kill-Devils

Kill Devils شما را به ۱۰۰ سال پیش در زمان ۷ اژدها می برد. وظیفه شما در بازی حفاظت از قلمرو خود در برابر هجوم موجودات خبیس آن زمان ( اژدها ها, اورگها و الفها ) می باشد. شیطان های کوچک بر مسیر خود حرکت می کنند و با حمله به روستا ها، مردم روستایی را مورد اذیت خود قرار می دهند. حال وقت آن رسیده که وارد جنگ بین انسان و شیطان شوید و شیطان های کوچک را یکی یکی شکار کنید و به قتل برسانید.

دانلود در ادامه مطلب


ساخت شهرهای بزرگ با Dungeon Village 1.0.6

Dungeon-Village

Dungeon Village شما را حاکم یک دهکده کوچک می کند. در این بازی وظیفه شما است که این دهکده را به شهری بزرگ و تجاری تبدیل کنید. تمام امور شهر بر عهده شما می باشد. باید حکومتی عادلانه در شهر ایجاد کنید، طوری که مردم شهر حامی شما باشند. از خطر هیولاها غافل نشوید چرا که آنها با دستبرد زدن به اهالی شهر سرمایه های مردم را به غارت خواهند برد. بهترین کار ساخت سیاه چاله هایی است که بتوانید آنها را در آنجا گرفتار کنید.

دانلود در ادامه مطلب


مبارزه با شیطان در ETERNITY WARRIORS 2 v1.0.3

ETERNITYITY WARRIORS

با ETERNITY WARRIORS 2 به جنگ ارتش شیطان بروید. در این نسخه از بازی ارتش شیطان قوی تر شده و شما باید با قدرت هرچه بیشتر با آنها مبارزه کنید. داستان بازی به اینصورت است که سال ها قبل در سرزمین های شمالی صلح و آرامش در بین مردم برقرار تا اینکه روزی شیطان بر علیه انسان ها مبارزه ای را شروع کردو از آن روز به بعد صلح و آرامش از بین رفت. اما انسان ها ساکت ننشستند و بر علیه شیطان قیام کردند. در بازی ETERNITY WARRIORS 2 شما جزء انسان های قیام کننده هستید و باید با شیاطین وارد جنگ شوید.بازی ۳ بعدی زیبا و گیم پلی سریع از ویژگی های این بازی بسیار زیبا می باشد.

دانلود در ادامه مطلب


نبرد با اورک ها با Empire VS Orcs v1.0.7

Empire VS Orcs v1.0.7

بازی زیبا و جذاب Empire VS Orcs یک بازی در سبک استراتژیک است. در این بازی همان طور که از اسم بازی پیدا است جنگی بین امپراطوری و نژاد اورک ها شروع شده است. شما باید با استفاده از نیرو های مختلف خود از جمله ارتش پیاده نظام، سواره نظام و نیروهای ویژه با آن ها مبارزه کنید و با استفاده از تاکتیک های جنگ و هوش خود برتری خود را نسبت به آن ها نشان دهید. با پشت سر گذاشتن هر مرحله سلاح ها ی جدیدی به شما داده می شود که با ان ها میتوانید قدرت خود را افزایش دهید.

دانلود در ادامه مطلب


جنگ با دایناسور ها با Dinosaur War v1.3.2

 Dinosaur War v1.3.1

بازی Dinosaur War شما را به دوران ماقبل از تاریخ می برد. دورانی که اژدها ها بر روی زمین زندگی می کردند. در آن زمان انسان ها در کنار اژدها ها به خوبی و صلح زندگی می کردند تا اینکه روزی نیروی تاریکی این صلح را ازبین برد و در بین انسان و اژدها جنگی شروع شد. وظیفه ی شما این است که انسان ها و حیوانات آن دوران را جمع کنید و با متحد شدن و آموزش نیرو های خود بر علیه نیروی تاریکی قیام کنید. جانوران متنوع عصر باستان منتظر آموزش و تربیت از سوی شما هستند. شما می توانید با استفاده هوشمندانه از کریستال، سربازان مرده خود را جان دوباره ببخشید. با انجام به موقع مأموریت های روزانه، از پاداش بهره مند خواهید شد.

ویژگی ها:
-قابلیت ساخت معدن برای تهیه ی منابع
-آموزش انواع حیوانات باستانی برای جنگ با دشمن
-ساخت انواع تله(دام) برای دفاع از خود
-با پیروزی در جنگ قابلیت های جدیدی به بازی اضافه می شود

دانلود در ادامه مطلب


ساخت امپراطوری خود با Little Empire v1.12.2

Little Empire v1.12.2

 

در بازی Little Empire قلمروی خود را برای مبارزه با دشمنان بسازید. در این بازی شما از قلمروی خود در برابر دشمنان دفاع می کنید و برای نابودی آن ها می جنگید. با پیروزی در هر جنگ قلمروی شما بزرگتر می شود و شما سکه و ثروت بدست می آورید. این بازی در سبک استراتژیک می باشد و یکی از بهترین بازی ها در این سبک است. در نسخه ی جدید بازی ویژگی هایی مانند اضافه شدن سه قهرمان به بازی که هر کدام قدرت منحصر به فردی دارد ، اضافه شدن ۱۲ نوع سلاح و امکانات دفاعی جدید به بازی و همچنین بازی از گرافیکی کاملا سه بعدی بهره می برد.

دانلود در ادامه مطلب


دفاع از امپراطوری با Empire Defense II v1.2.2

Empire Defense II v1.1

نسخه دوم بازی زیبای Empire defense یکی از بازی های پرطرفدار سبک Tower Defence میباشد. سالیان دور به دلیل جنگ های پی در پی و تحریک شورشیان، عدالت در جامعه وجود نداشت و مردم در سخت ترین شرایط بودند. در این بین عده ای از مردمان شجاع شروع به مخالفت و قیام کردند. لئو و برادرش سر دسته ی این قیام بودند . شما در این بازی باید ارتش خود را برای جنگ در برابر دشمنان و شرورشیان آماده کنید و عدالت را بار دیگر به جامعه ی خود بازگردانید.

دانلود در ادامه مطلب


جنگ با دایناسور ها در Dinosaur War v1.3.3

Paradise Island v2.0.7

Paradise Island یک بازی زیبا برای کسانی که عاشق ساحل و دریا هستند ارائه شده است. در این بازی شما باید یک جزیره بسازید و توریست ها را به جزیره ی خود جذب کنید. هنگامی که توریست ها به جزیره ی شما می آیند از امکانات رفاهی و فروشگاه های جزیره استفاده می کنند و پول هایشان را خرج می کنند. هر چیزی که توریست ها بخرند امتیاز شما بالا می رود و در نتیجه شما می توانید امکانات دیگری مثل هتل، شهر بازی، رستوران و سینما بسازید. با ساخت این ساختمان ها بازدید از جزیره ی شما افزایش پیدا می کند و در نتیجه شما تبدیل به یک میلیونر می شوید. وارد بازی شوید و شهر رویایی خود را بسازید.

ویژگی ها و تغییرات:
- گیم پلی بسیار اعتیاد آور و جالب
- اضافه شدن ساختمان ها، برج ها و گیاهان جدید به بازی
- افزایش گرافیک بازی
- تغییرات بسیار زیادی در ساختمان ها

دانلود در ادامه مطلب


مبارزه با شیطان در ETERNITY WARRIORS 2 v1.4.0

ETERNITY WARRIORS 2 v1.4.0

با ETERNITY WARRIORS 2 به جنگ ارتش شیطان بروید. در این نسخه از بازی ارتش شیطان قوی تر شده و شما باید با قدرت هرچه بیشتر با آنها مبارزه کنید. داستان بازی به اینصورت است که سال ها قبل در سرزمین های شمالی صلح و آرامش در بین مردم برقرار تا اینکه روزی شیطان بر علیه انسان ها مبارزه ای را شروع کردو از آن روز به بعد صلح و آرامش از بین رفت. اما انسان ها ساکت ننشستند و بر علیه شیطان قیام کردند. در بازی ETERNITY WARRIORS 2 شما جزء انسان های قیام کننده هستید و باید با شیاطین وارد جنگ شوید.بازی ۳ بعدی زیبا و گیم پلی سریع از ویژگی های این بازی بسیار زیبا می باشد.

ویژگی ها و تغییرات در این نسخه:
- اضافه شدن سلاح ها و نیروهای جدید
- قابلیت مولتی پلیر افزایش یافته و مشکلات قبلی برطرف شده است
- گرافیک بسیار بالا
- گیم پلی واقعی

دانلود در ادامه مطلب


مبارزه با دزدان دریایی در Fish vs Pirates 1.1.19

Fish vs Pira tes v1.1.19

بازی هیجان انگیز Fish vs Pirates یک بازی در سبک دفاعی است. در این بازی شما باید به ماهی های کوچک کمک کنید تا با کوسه ها و دزدان دریای که تعدادی ماهی بزرگ هستند بجگند و از خود دفاع کنند. از فکر خود استفاده کنید و ماهی های خود را در جای مناسب قرار دهید تا بتوانند ماهی های بزرگ را از بین ببرند. همچنین شما می توانید از صدف های دریای برای تولید ماهی های جدید استفاده کنید. بازی دارای گرافیکی فانتزی و افکت های صوتی زیبای است. در نسخه ی جدید بازی هدف های جدیدی اضافه شده است.

دانلود در ادامه مطلب


مبارزه با زامبی ها در Global Outbreak v1.1.4

Global Outbreak v1.1.4

در بازی Global Outbreak با زامبی ها مبارزه کنید. داستان بازی به این صورت است که یک ویروس کشنده که انسان ها را تبدیل به زامبی می کند به سرعت در جهان در حال پخش است و شما باید از پخش آن جلوگیری کنید و بشر را نجات دهید. بازی از گرافیکی سه بعدی بهره می برد و همچنین صداگذاری در بازی بسیار زیبا است. شما می توانید سربازان خود را کنترل کنید و سپس یک نقشه حمله برنامه ریزی کنید و زامبی ها را از بین ببرید.

ویژگی ها وتغییرات:
- مشکل کلید Back در این ورژن حل شده است(شما می توانید با ان کلید سریع از بازی خارج شوید)
- محیط بسیار پهناور و جذاب بازی
- سرباز ها بسیار زیاد که شما باید به آن ها فنون جنگیدن را یاد دهید و یک ارتش درست کنید.
- سلاح های بسیار متنوع و زیاد که برای دستیابی به آن ها باید امتیاز لازم را داشته باشید.
- گیم پلی بسیار عالی

دانلود در ادامه مطلب


وکیل جذاب با Devils Attorney v1.0.2

 

بازی Devils Attorney یک بازی استراتژیک و فکری است. در این بازی شما نقش یک وکیل دادگستری را دارید که باید برای تهیه لوازم خانه خود از جمله لوازم آشپزخانه، مبلمان منزل و … معماهایی را حل کنید تا بتوانید پول کسب کنید و به نیاز های خود برسید. این بازی بسیار ساده است فقط باید با اطلاعات حقوقی که در بازی در اختیار دارید معما را حل کنید چرا که شما یک وکیل هستید. در این بازی یک داستان غیر قابل قبول برای شما پیش آمده که باید آن را حل کنید و در بازی ۳ سر نخ مهم دارید. بازی دارای ۵۸ چالش معمایی است که حل هر کدام یک از این معما ها برای شما سودمند می باشد و می تواند شما را به نیاز های آپارتمان خود برساند.

دانلود در ادامه مطلب


حکومت بر جزیره با Catan v3.0.0

با بازی Catan بسازید، بجنگید، تجارت کنید و حکومت جزیره ها را بدست بگیرید. Catan یک بازی افسانه ای و استراتژیک است که در آن باید با ساخت طولانی ترین جاده ها، ایجاد بزرگترین و قوی ترین ارتش نظامی به جنگ با جزایر همسایه و یا دور تر از جزیره خود بروید و آن ها را بدست آورید. شما باید با جزایری که توان جنگ با آن ها را ندارید به تجارت بپردازید و سطح در آمد خود را افزایش دهید. با افزایش در آمد خود می توانید جاده های بیشتر و ارتش قوی تری را در اختیار داشته باشید. همچنین با در آمد خود می توانید صنعت کشتی سازی داشته باشید که علاوه بر کسب سود و بدست آوردن جزایر از طریق راه های زمینی، از طریق راه آبی نیز می توانید با آن ها به جنگ یا تجارت بپردازید. یکی از ویژگی های این بازی این است که شما می توانید چهار بازیکن داشته باشید که هر کدام وظیفه شهرک سازی، جاده سازی، رهبری ارتش و دریانوردی را بر عهده بگیرد.

ویژگی ها :
- زبان های بازی : انگلیسی، آلمانی، فرانسه، هلندی، اسپانیایی، پرتغالی
- گرافیک بازی متناسب با گوشی هایی که دارای وضوح بالایی هستند.
- قابلیت زوم روی نقشه های بازی
- ایجاد یک سری قوانین منظم برای اداره جزایر و اموال خود
- نمایش آمار بازی
- و …

دانلود در ادامه مطلب


دفاع از گیاهان با Plants vs Zombies v1.3.16

Plants vs Zombie یک بازی اعتیاد آور و بسیار زیبا می باشد. این بازی توسط شرکت PopCap ساخته شد است و در ابتدا برای Pc ارائه شد. سپس به دلیل استقبال زیادی که از این بازی شد، نسخه های اندروید و iOS آن نیز منتشر شد. نسخه های زیادی از این بازی برای اندروید منتشر شده است که ویژگی های آخرین نسخه ی این بازی کمی با دیگر نسخه های آن متفاوت است. داستان بازی از این قرار است که شما باید از خانه خود در مقابل زامبی ها دفاع کنید، و همین گیاهان هستند که شما می توانید با استفاده از آن ها باعث شکست زامبی ها شوید. در این بازی هر یک از زامبی ها دارای مهارت خاصی برای نابود سازی گیاهان هستند. پس باید با فکر خود بدانید که هر یک از سلاح های خود که همان گیاهان شما هستند را کجا بکار ببرید تا بتوانید در کمترین زمان آن ها را نابود کنید. برخی از ویژگی های جدید این بازی ارتقای گرافیک محیط بازی، نبرد با ۲۶ نوع زامبی مختلف در روز، شب و هوای مه آلود، استخر پر از آب و پشت بام و اضافه شدن ۵۰ سطح مختلف به بازی می باشد.

دانلود در ادامه مطلب


نبرد تانک ها با Little Generals v2.2.9

Little Generals یک بازی استراتژیک و اعتیاد آور می باشد. در این بازی شاهد جنگ میان ژنرال های قدرتمندی هستید که هر کدام به دنبال رویا های خود هستند و تا به آرزوی بزرگ خود یعنی پیروزی تمام عیار در مقابل دشمن و فتح آن ها نرسند، دست از جنگ با یکدیگر بر نخواهند داشت. نحوه این بازی بسیار ساده است و شما باید ژنرال خود را انتخاب کنید، سلاح های دلخواهتان را روی تانک هایتان سوار کنید و برای مبارزه با دشمن آماده شوید. در این بازی باید دقیق نشانه بگیرید، شلیک کنید و تانک های دشمن را منهدم سازید. ایجاد بازی به صورت چند نفره با دوستان به صورت آنلاین و انیمیشن فوق العاده زیبای محیط بازی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی می باشد.

دانلود در ادامه مطلب


ازدحام زامبی ها با Brainsss v1.5.6

آیا جزء طرفداران بازی های مبارزه با زامبی ها هستید ؟ Brainsss جالب ترین بازی مبارزه با زامبی ها به صورت استراتژیک است. در این بازی باید زامبی ها را از سطح شهر و معابر عمومی دور کنید و آن ها را قرنطینه کنید. در بازی Brainsss زامبی ها به خیابان ها آمده اند و به مغازه ها، بیمارستان ها، ماشین ها، فروشگاه ها، اداره ها، فرودگاه ها و تمامی آنچه در شهر و معابر عمومی می باشد حمله می کنند. ولی شما باید مانع از حرکت آن ها شوید چرا که شهر را به نابودی می کشند.

برخی از ویژگی های بازی :
- انتخاب سرعت بازی به صورت : آهسته، نرمال و سریع
- قابلیت زوم روی محیط بازی
- گرافیک و سرعت عملکرد بالا
و …

دانلود در ادامه مطلب


نابودی شهر با Demolition Inc HD v26.72174

Demolition Inc بازی مهیج و فوق العاده زیبایی است که به سبک استراتژیک می باشد. بازی Demolition Inc از سری بازی های هیجان انگیزی است که برای اندروید منتشر شده است. نحوه این بازی پیچیده نیست، فقط کافی است با استفاده از سلاح های سرد و گرم و همچنین ابزار هایی مانند : بیل مکانیکی که در اختیار دارید تا آنجا که می توانید شهر های بازی را به نابودی بکشید. این بازی دارای ۶ شهر و ۲۷ مکان برای نابودی است. مکان هایی وجود دارد که شما می توانید آن ها را نابود کنید؛ مانند : ساختمان های شهر، ماشین ها، خیابان ها و … این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی است و سرعت عملکرد خوبی برخوردار است. همچنین باید بدانید که این بازی روی گوشی هایی که دارای CPU ( پردازشگر ) Tegra هستند گرافیک و عملکرد بالاتری نسبت به دیگر گوشی ها دارد. از جمله گوشی هایی که دارای پردازشگر Tegra هستند : Samsung Galaxy R, Samsung Galaxy Tab10.1 و تمامی تبلت های سامسونگ و …


دانلود در ادامه مطلب


دفاع از قلعه خود با Fantasy Kingdom Defense HD v1.16.85

قلعه شما توسط ارتش بیگانگان که شامل سربازان شیطانی با سلاح های کشنده است محاصره شده است و اگر بخواهید سلطنت خود را حفظ کنید باید از قلعه خود دفاع کنید و بیگانگان که دشمنان شما هستند را شکست دهید. بازی استراتژیک Fantasy Kingdom Defense یکی از بازی های هیجان آور و جالب است. در این بازی شما باید با استفاده از شوالیه ای که در خود در اختیار دارید دشمنان بیرون از قلعه را شکست دهید.  در این میان شما شوالیه ای را در اختیار دارید که می توانید با آن پیروز میدان باشید و باید تنها از آن استفاده کنید. این شوالیه ی شجاع می تواند با تمامی دشمنان بجنگد و آن ها را شکست دهد.

ویژگی های بازی :
- محیطی با صحنه های اکشن و استراتژیک
- ۲۸ سطح مختلف در بازی
- سه سطح آسان، نرمال و سخت
- ۱۰ حالت دفاعی و حمله
و…

دانلود در ادامه مطلب


ساخت پایگاه موشکی با Missile Control v1.0.12

برای تشکیل یک پایگاه موشکی و زره ای آماده باشید چرا که فرماندهی این پایگاه موشکی به دست شما خواهد بود. بازی Missile Control یک بازی منحصر به فرد و هیجان آور است. در این بازی شما به عنوان رهبر یک پایگاه موشکی باید پدافند های موشکی خود را در مقابل دشمنان خود قرار دهید تا بتوانید آن ها را نابود کنید. این بازی دارای ویژگی های بسیاری است.

ویژگی های بازی :
- استفاده از کنترل های لمسی برای هدایت موشک ها
- فرماندهی نیروهای خود به سمت دشمن به صورت گروهی
- استفاده از انواع موشک ها با قدرت و توانمندی مختلف در نابودی
- استفاده از موشک های زمین به هوا، زمین به زمین و زمین به دریا
- ایجاد یک استراتژی منظم در میدان جنگ
- ایجاد پدافند موشکی بر اساس پوشش نقشه ای
و…

دانلود در ادامه مطلب


نبرد در دریا های آزاد با Pirates Showdown v1.0.7

برای نبرد با کشتی دزدان دریابی آماده باشید.! بدانید که اموال شما در شهر های ساحلی در خطر است، پس به جنگ با کشتی دشمنان خود بروید و در دریا های آزاد با آن ها مقابله کنید و آن ها را شکست دهید تا پیروز میدان باشید. بازی Pirates Showdown یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز است. نحوه بازی به این صورت است که شما باید در دریا های آزاد به جنگ با دزدان دریایی و دیگر دشمنان خود بروید و آن ها را نابود کنید. همچنین می توانید در شهر های ساحلی به تجارت بپردازید و اندوخته های خود را افزایش دهید. زمانی که ثروت شما از طریق طلا ها زیاد شود می توانید برای خود کشتی ها و برج های بیشتری تهیه کنید و حتی می توانید شهر ها را در اختیار بگیرید. از ویژگی های این بازی ۳۰ مرحله منحصر به فرد می باشد.

دانلود در ادامه مطلب


رهبری جنگ جهانی اول با European War 3 v1.06

جنگ جهانی اول جنگی بود که بنا بر دلایل سیاسی و اقتصادی بین چندین کشور اروپایی، ایالات متحده آمریکا و بخش هایی از آسیا به راه افتاد. جنگ جهانی اول یکی از پر هزینه ترین و ظالمانه ترین جنگ های تاریخ بشر است. چرا که در جنگ جهانی اول سلاح های کشنده و مرگبار زیادی اختراع شده بودند و تک تک آن ها را به کار می گرفتند. و اما با بازی European War 3 خود را برای رهبری یک ارتش اروپایی در جنگ جهانی اول آماده کنید. این بازی یکی از زیبا ترین بازی های استراتژیک است که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی باید با یکی از ارتش های کشور های اروپایی که در بازی قرار دارد به جنگ با دشمنان خود بپردازید و از آخرین دست آورد های سلاحی خود استفاده کنید. در این بازی علاوه بر این که می توانید سربازان خود را از طریق راه های زمینی به دل دشمن بفرستید، می توانید از طریق راه های هوایی و دریایی سربازان خود را پشتیبانی کنید. بازی European War 3 دارای ۸ کشور است که باید با آن ها رو به رو شوید که عبارت اند از : امپراطوری بریتانیا، امپراطوری آلمان، ایالات متحده آمریکا، ژاپن، چین، امپراتوری فرانسه و امپراتوری اتریش و مجارستان.

ویژگی های دیگر بازی :
- ۲۸ نوع فرمان نبرد در جنگ
- بیش از ده ها ارتش از نیرو های زمینی، دریایی و هوایی
- ۳۲ مقر فرماندهی و بیش از ۱۲۰۰ منطقه جنگی
- دارای نقشه های محل جنگی
- ۱۵ سطح مختلف برای ارتقاء درجه فرماندهی ارتش


مبارزه در کشتی با BattleFriends at Sea v1.0.0

در بازی BattleFriends at Sea دوستان خود در فیس بوک یا دیگران را به مبارزه با جنگ های بی پایان در آب دعوت کنید و با توپ به یکدیگر حمله کنید. BattleFriends at Sea بازی آنلاین اجتماعی است که شما را قادر می سازد تا با دوستان خود بر روی دریا جنگ های بی پایان و گاه بی گاه داشته باشید. این  فقط با فیس بوک از طریق اتصال به اینترنت قابل انجام است. کنترل آسان و سرگرم کننده مبتنی بر قوانین شناخته شده نبرد شما را به یک مبارز حرفه ای تبدیل می کند. مبارزه در جنگ را با استراتژی خود تجربه کنید و با بهبود رتبه خود و برنده شدن در جنگ امتیاز و تجربه خودتان را بیشتر کنید.

دانلود در ادامه مطلب

 


جنگی واقعی با World at Arms v1.0.7

World at Arms یکی دیگر از بازی های اجتماعی و به سبک جدیدی از استراتزیک توسط Gameloft است. ایالات متحده آمریکا تحت حمله ای توسط اتحاد شیطانی از نیروهای آموزش دیده بسیار شناخته شده به عنوان KRA است. به عنوان رهبر جهان آزاد، شما باید برای ایستادگی و مبارزه به جنگ با آنها بپردازید. ساخت و توسعه پایگاه نظامی خود، آموزش ارتش خود، و مبارزه علیه یا متحد با بازیکنان آنلاین از سراسر جهان به منظور شکست دشمن از مهم ترین وظایف شما در این بازی مهیج است.

 

دانلود در ادامه مطلب


لذت دفاع استراتژیکی با Defense Command v1.0.20

Defense Command یک بازی استراتژیک و جذاب است که در آن جهان نظامی توسط یک دستگاه کنترل ذهن بیگانه به بردگی کشیده شده است. تنها یک نبرد گروهی باقی مانده است. نیروهایتان در پناهگاه زیرزمینی خود محافظت داده شده و قهرمانان شما به مبارزه برای بقا، پدیدار می شوند. مهاجمان باید در همه زمینه ها متوقف شوند. از ویژگی های ارتش فرماندهی می توان به پیاده نظام، هلیکوپترها، مخازن سوخت، برج مستقر، بشکه مواد منفجره، مین های زمینی و بسیاری دیگر از رویدادها برای شکست دشمن اشاره کرد.

دانلود در ادامه مطلب


جهان سحر و جادو با The World of Magic v1.2.14

ازی The World of Magic یک بازی جذاب است که در آن جنگ در مناطق مختلف رخ می دهد و شما باید نیروهای خود را متناسب با هر منطقه سازماندهی کنید، این بازی با بیش از چهار میلیون دانلود یک بازی  محبوب بین بازیکنان بازی های استراتژیک است. در این بازی شما در زمان دفاع باید از برج ها و سرزمین تحت حکومتتان حفاظت کنید و با آرایش دفاعی سربازانتان مانع نفوذ دشمن شوید، همچنین می توانید با در اختیار گرفتن اسلحه ها و نیروهای مناسب شیوه جنگتان را تغییر دهید.

دانلود در ادامه مطلب


شورش سلطنتی با Royal Revolt v1.3.0

در بازی Royal Revolt شاهزاده جوان سعی دارد تا با شورش، تاج و تخت پدر خود را باز پس گیرد. شاهزاده سربازانی قوی و فداراکار در اختیار دارد که تا پای جان برای اربابشان می جنگند. در این بازی شما باید با استفاده از کنترل های لمسی نمایشگرتان سربازان خود را راهنمایی کرده و با نقشه ای هوشمندانه برای رسیدن به پیروزی تلاش کنید. در بازی Royal Revolt  شما باید با کمک شوالیه ها و سربازانتان همه ۳۰ قطعه زمین را تسخیر کنید و به پادشاه تبدیل شوید. همچنین خویشاوندانتان شما را به ترک سیاست و رفتن به مدرسه تشویق می کنند ولی شما باید با اقتدار به کار خود ادامه دهید، تا امپراتوری خود را دوباره در دست بگیرید.

دانلود در ادامه مطلب


ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 227
            کل نظرات کل نظرات : 10
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 10
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 3
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 42
            بازدید ماه بازدید ماه : 355
            بازدید سال بازدید سال : 2236
            بازدید کلی بازدید کلی : 334027

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.145.131.238
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            نظرسنجي

            نظرسنجي

              خواننده مورد علاقه شما کیه؟
              تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

                تبادل لینک هوشمند
                برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رکسانا دانلود و آدرس roksana-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






                خبرنامه

                خبرنامه

                  براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                  آخرین نطرات کاربران

                  آخرین نطرات کاربران

                    واحدواحد - سلام.دوسته عزیز.این پسورد همون کلمه ی عبوره؟
                    پاسخ:سلام.اره دوسته عزیزم - 1392/4/20/roksana-
                    مهسامهسا - خوب بود ممنون اگه میشه بازی پینگ پنگ هم بزار - 1392/3/1/roksana-
                    agiagi - Mamnoon az. Nazaretoonپاسخ: - 1392/2/25/roksana-
                    الناالنا - اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زودگذرن براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی...! - 1392/2/4
                    الناالنا - سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام خوبی؟راستی عکس های جدیدت رودیدم.............خوشتیپسلام النا جون ممنون که اومدی وبلاگم و نظرتو دادی
                    من راستش الان نت ندارم و الان با نت گوشیم اومدم و پاسخ کامنتتو میزارم.و برای همین هی میخوام بیام وبلاگت و منم کامنت بزارم
                    ولی نمیشه نمیدونم ه.اگه میشهپاسخ:

                    پاسخ:ادرسه وبلاگتم بزار راستی درباره عکسم که گفتی میتونم بگم نظر لطفته بلعکس بعضیا من امتحاناتمو تموم کنم بازم میام بای - 1392/2/4
                    الناالنا - وفاداری رو ازگل بیاموز چون به هرشاخه می چسبه روی همون شاخه میمره...............پاسخ:پیوسته دلم دم تو میزند***جان در تن من نفس برای تو میزند***گر بر سر خاک من گیاهی بروید***هر برگ ان بوی وفای تو میدهد(ممنون که نظر دادی دوست عزیز دوباره از این طرفا بیا) - 1391/12/24
                    behnambehnam - salam man khodam ba gameranger bazi mikonam ama ta be hal motevajeh rotbe nashodam lotfa adres ghesmate rotbe ha ro bede پاسخ: بیا www.gameranger.com/strongholdcrusader/meldals اسمم هم اونجا (¯`farshad´¯) هستش حرفه دیگه ای هست؟؟؟؟؟؟ - 1391/12/11
                    [B-R][B-R] - SALAM BEBIN MAN RAFTAM SITE GAMERANGER NANEVESHTE BOOD NAFAR7 JAHANI,HALA VAGHAN 7 JAHANI???!!~~~~~~پاسخ:اره عزیزم.اگه بری تو گیم رنجر ماتریکس سابق یا فرشاد رو بپرسی بهت میگن - 1391/12/8
                    سعیدسعید - salam be manam sarbzanپاسخ:حتما - 1391/12/4
                    aa - قالب وب دانلود که اختصاصی نباشه معلومه چرته......

                    البته این نظر منه
                    پاسخ:چیکارش میشه کرد همینه خب.این قالب هم خوبه البته به نظر من :) چه عجب یه نفر یه نظر درست حسابی به ما داد - 1391/11/17

                    درباره ما

                       رکسانا دانلود
                      سلام.دوستان عزیز این وبلاگ در تاریخ 1391/11/15 تاسیس شده و تا در توان خود دارد چیزهای جالبی برای دانلود در اختیارتان میگذارد(این وبلاگ ادرس جدید رکسانا دانلود میباشد)

                    کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به رکسانا دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                    قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف