توجه***توجه***توجه

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 334033
تعداد مطالب : 227
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

توجه***توجه***توجه

 

 
 
 
 
 
 
 

 


 

این سایت توسط گشت اینترنتی جمهوری اسلامی ایران تایید شده است

شرایط و قوانین و اطلاعات وبلاگ:

1-نیمی از مطالب این وبلاگ از سایت های خارجی برداشته شده و نیم دیگر خریده شدند اما توسط خود وبلاگ اپلود شده است(مثل سایر سایت و وبلاگ ها)

 

2-همه دوستانی که با ما میخواهن تبادل لینک کنن میتوانن از تبادل لینک اتوماتیک این کارو انجام بدن

 

3-همه نظراتی که برای ما میفرستین باید به موضوع پست مربوط باشد

 

4-در صورت کپی مطالب حتما منبع ان ذکر شود

 

5-این وبلاگ ادرس جدید رکسانا دانلود میباشد که وبلاگ قبلی به اشتباه فیلترینگ شد.حال با ادرس جدید و مطالب بهتری امدیم

 

6-این وبلاگ تنها برای خدمت به شما عزیزان درست شده و هیچ جنبه سیاسی و توهین به ایین و مقدسات و ... ندارد

 

7-همه دانلودها از پیکو فایل اپلود شده و هر موضوع دانلود این وبلاگ نهایتا 30 مگابایت میباشد

 

منابع و مآخذ دانلود ها

 

کلیه بازیها و نرم افزار های اندروید:www.androidiha.com

قسمتی از بازیهای رایانه ای:www.freegames.ir

کلیه اس ام اس ها:www.radsms.com

 

                       



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

ترور رئیس جمهور آمریکا در بازی JFK Reloaded Portable

از بازیهای زیبا و اکشنی میباشد که بر پایه ترور جان اف کندی رئیس جمهور اسبق ایالات متحده امریکا طراحی گردیده است.
در تاریخ 22 نوامبر 1963 در شهر دالاس از ایالت تگزاس جان اف کندی سی و پنجمین رئیس جمهور امریکا توسط فردی به نام لی هاروی اسوالد ترور گردید . در این بازی شما در نقش ضارب جان اف کندی فرصت اندکی را برای شلیک به سوی اتومبیل رئیس جمهور در اختیار خواهید داشت و پس از آن هدف از تیررس شما خارج خواهد گردید .
پس از شلیک ، فیلم انیمیشن کوتاهی از حرکت رئیس جمهور نمایش داده میشود و سر انجام آنالیز کامپیوتری گلوله های شلیک شده توسط شما نمایش داده میشود و همزمان گزارشی که توسط هلیکوپتر پلیس ضبط گردیده قرائت میگردد.
گرافیک این بازی نسبت به حجم آن بسیار زیبا و صداهای زمینه نیز نزدیک به طبیعی میباشد تنظیم زاویه تیر اندازی توسط موس و شلیک نیز با کلیک چپ موس صورت میگیرد .
این بازی بدون نیاز به نصب و Portable میباشد و جهت استفاده از آن تنها کافی است فایل JFK Reloaded.SFX را اجرا فرمایید.
لازم به ذکر است فایل این بازی توسط آنتی ویروسهای Norton و NOD32 کنترل گردیده است.


دانلود بازی کم حجم سامورایی Samurai II: Vengeance برای کامپیوتر

این بار از سایت ”  بازی فوق العاده مهیج و اکشن در عین حال کم حجم Samurai II: Vengeance را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی در اصل برای سیستم عامل آندروید طراحی شده بود که بر اساس محبوبیت بسیار در بین  خور ها , شرکت سازنده , گرافیک و رزولیشن آن را بهبود داده و به بازار عرضه کرده است. سبک بازی به صورت اکشن و تقریبا استراتژیک بوده که می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم شخصیتان سرگرم کند , به گونه ای که گذر زمان را احساس نکنید. بازی Samurai II: Vengeance به صورت هنرمندانه و سبکی جدید طراحی شده که می تواند با گرافیک نسبتا خوب و جلوه های صوتی خوش آیندش جذابیت خاصی برایتان داشته باشد. امید است با دریافت و استفاده از این لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی اکشن و کم حجم مورتال کمبت Mortal Kombat 4

یکی از بازیهای بسیار جالب و قدیمی که شاید همگی با نام آن آشنا باشید بازی مورتال کمبت Mortal Kombat میباشد. که یکی از بازیهای بسیار مهیج و پرطرفدار از سری بازی های اکشن میباشد این نسخه از بازی قبلا برای کنسول سگا ساخته شد در در بازار عرضه گردید و یکی از محبوب ترین بازی های سگا محسوب می شود که صورت دو نفره میتوانید این بازی را انجام دهید . شما میتوانید در این بازی جنگجوی خود را انتخاب کرده و به جنگ با یکدیگر بپردازید شما پس از گذرانید دو مرحله از بازی و برنده شدن در این مراحل میتوانید به مرحله بعد راه یابید. مورتال کمبت، یکی از بازیهای رایانه ای ساخته شده که ایده اصلی آن توسط ed Boob , John Tobias بود. فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی تهیه شد. فیلم مورتال کمبت در سال ۱۹۹۵ (میلادی) و فیلم بعدی در سال ۱۹۹۷ (میلادی) عرضه شدند.بازی مورتال کمبت نخستین بار بر روی کنسول سگا عرضه گردید. این بازی از نوع بازی های جنگی می باشد که معمولاً به صورت دونفره بازی می شود. روال بازی در تمام نسخه های مورتال کمبت تا حد زیادی یکسان می باشد و بدین ترتیب می باشد که در صفحه اول جنگجو را انتخاب می کنید و طی دو مرحله(Round) به جنگ با یکدیگر می پردازید.برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود.از جذاب ترین[نیازمند منبع] قسمت های این بازی فاتالیتی است.پس از دوبار بردن جنگجوی باخته در حالت گیج و نیمه جان قرار می گیرد و پیغام تمامش کن (Finish Him/Her) به جنگجوی برنده داده می شود.در این لحظه جنگجوی برنده با استفاده از فنون ویژه که به فاتالیتی (Fatality) معروف است ضربه آخر را وارد نموده و بازی را ببرد.

لازم به ذکر است این بازی همراه کرک است و برای کرک کردن آن ابتدا باید محتویات پوشه ی Crack را کپی کرده و در محل نصب بازی پیست کنید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی سرگرم کننده حمله مرغی Chicken Rush Deluxe 1.5.3

این بار از سایت ”  ” یکی از جذابترین , پر تحرک ترین و هیجان انگیز ترین بازی  که تا به حال انجام داده اید را برای شما عزیزان به صورت رایگان آماده کرده ایم. بازی Chicken Rush Deluxe 1.5.3 محصول شرکت نرم افزاری VIVAMEDIA است و شما را ساعت ها پای کامپیوتر میخکوب خواهد کرد! داستان بازی از این قرار است که شما شخصیت یک جوجه مرغ را هدایت می کنید و یک مزرعه دارید که همسایگان سرخپوست گوشت خوار شما در آنجا اقامت می کنند و قصد حمله به شما را دارند. شما باید با تفنگتان آنها را از بین ببرید. در این بین ابزارهای مختلفی برای دفاع از خود وجود دارد که بسیار خنده دار و قابل توجه هستند. یکی از این ابزار ها خواهر مرغ شماست که با گاری سنگی خود از روی هدف ها که همان سرخپوست های آدم خوار هستند رد میشود و آنها را له میکند. البته ابزارهای بسیار جذاب و جالب دیگری نیز وجود دارد که پس از بازی کردن توسط خودتان آنها را کشف خواهید کرد.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی مهیج مدافع ستارگان Star Defender 4 v1.17

بعد از مدت ها شرکت سازنده ی بازی بسیار زیبا و جذاب مدافع ستارگان Star Defender نسخه ی جدیدی از این بازی را به بازار عرضه کرده که سایت ”” آن را به صورت رایگان برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشته است. طرفداران این بازی مدت زیادی است که این بازی را انجام نداده اند و منتظر نسخه بودند تا نسخه ی جدیدی از این بازی عرضه شود تا بار دیگر از نابودی بشر در برابر هجوم آسمانی جلوگیری کنند. در بازی Star Defender 4 شهرت و آوازه شما مانند آتشی در دشمن، در سراسر کهکشان پخش شده است، به همین دلیل دشمنان بشر با یکدیگر متحد شده و آماده حمله می باشند.
در این نسخه از این بازی شما با دشمنان بسیاری روبرو خوهید شد و نیاز به ارتقاء سلاح برای مقابله با مرگبار ترین سلاح ها و حمله های دشمنان باشید. اگر نسخه سوم این بازی کرا تجربه کرده باشید ، این سری جدید از بازی را از دست ندهید. ویژگی های گرافیکی فوق العاده، مواد منفجره، و صداهای هیجان انگیز و دشمنان و حشرات مزاحم عجیب به بازی حس و حال دیگری بخشیده اند و شما را غرق در بازی می کنند.

دانلود در ادامه مطلب


نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی Angry Birds Seasons 2.0.0

به دنبال پیشرفت روز افزون و تولیدات انبوهی که از بازی های پرندگان عصبانی ( Angry Birds ) شده شرکت سازنده تصمیم گرفت تا نسخه ی دوم از بازی Angry Birds Seasons ( پرندگان عصبانی – فصل ها ) را ساخته و عرضه کند. این نسخه از بازی پرندگان عصبانی شامل مراحلی از جمله کریسمس ، هالووین ، روز St.Patrick ، ولنتاین ، فستیوال نیمه ماهه ی پاییز چینی ها و جشن تابستانه می باشد. با طی کردن هر یک از این مراحل انگیزه ی شما برای نابود کردن خوک های مزاحم بیشتر می شود. این ورژن از بازی Angry Birds آخرین و جدید ترین آن هاست که می توانید آن را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب 


بازی کم حجم مرغ های مهاجم Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette 4.07

مجموعه بازی های Chicken Invaders یا همان مرغ های مهاجم یکی از سرگرم کننده ترین و جذاب ترین بازی هایی است که تا کنون به صورت کم حجم ساخته شده و به تولید انبوه رسیده است. پس از اینکه اولین نسخه این بازی ساخته شد با استقبال فراوانی از بازی خور ها روبرو شد که این موجب ساختن نسخ دیگر از بازی Chicken Invaders شد. هم چنین تا کنون ده ها نسخه از ورژن چهارم این بازی ساخته شده که نسخه 4.07 جدیدترین آن ها می باشد. داستان این بازی از آنجا شروع می شود که یک موشک فضایی برای مقابله با تهاجم مرغ ها به فضا رفته و آن ها را نابود می سازد. از ویژگی های بی نظیر این بازی می توان به وجود اسلحه های فوق پیشرفته و قوی تر شدن آن ها به مرور زمان , وجود موشک های فوق العاده قوی برای نابود سازی مرغ ها و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جذاب و مهیج را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و نهایت لذت ببرید. 

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی کم حجم و فوق العاده اکشن X-Men vs Street Fighter

اگر شما هم از طرفداران پر و پاقرص بازی های رینگی و اکشن باشید بدون شک بازی فوق العاده چذاب X-Men vs Street Fighter بهترین گزینه برای شماست. این بازی به صورت دونفره ( 1VS1 ) بوده و شما می توانید آن را با کامپیوتر و یا با دوستانتان بازی کنید. هر کدام از شخصیت های این بازی فنون خاصی را برای خود را دارند که شما باید با به کارگرفتن آن ها حریف خود را از پا در آورده و شکستش دهید. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به کم حجم بودن آن , گرافیک خوب نسبت به حجم آن و کاراکتر های ویژه بازی اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده مهیج و اکشن را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی فوق العاده محبوب و به یاد ماندنی Pepsi Man با حجم بسیار کم


بدون شک بیشتر افرادی که سال ها پیش از کنسول قدیمی Play Satation 1 استفاده میکردند  فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Pepsi Man ( پپسی من ) را به یاد می آورند. این بار از سایت نسخه کامپیوتر این بسیار جذاب و مهیج را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا به وسیله آن بتوانید بخشی از خاطرات شیرین خود با این کنسول را زنده کنید. همان طور که می دانید این  به صورت سه بعدی بوده و شما شخصیتی به نام Pepsi Man را کنترل می کنید و وظیفه دارید به وی کمک کنید تا با رد شدن از موانع سخت و دشوار بازی و با برداشتن هر چه Pepsi بیشتر از زمین به امتیاز خود بیافزایید. بازی علی رغم گرافیک و حجم نسبتا کمی که دارد از جذابیت بیش از حدی برخوردار می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی فوق العاده اعتیاد آور و کم حجم Heavy Weapon

 

یکی ازبازی هایی که تا کنون با تمام سادگی و گرافیک نسبتا پایینش نسبت به  های امروزی تولید شده , Heavy Weapon بوده که کاربر را چنان در خود محو می کند که گذر زمان را احساس نکند. در این شما هدایت کننده یک تانک اتمی هستید و به وسیله آن با سلاح های متنوعی که دارید می بایست دشمنان خود را نابود کرده و به مراحل بالا تر صعود نمایید. هم چنین این بازی بسیار کم حجم و به همراه کرک کامل و تست شده می باشد و ساخت شرت Popcap است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی فوق العاده جذاب و اکشن را به صورت رایگان از سایت  دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب تاکسی دیوانه Crazy Taxi – کم حجم

 

بازی تاکسی دیوانه یا همان Crazy Taxi یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین  های زمان خود بود و موقع عرضه آن با استقبال بیش از حد کاربران مواجه شد. هر چند این بازی قدمت بسیار بالایی دارد و ممکن است بازی خور های جدید با آن آشنایی نداشته باشند ولی با تجربه آن چنان محو در بازی می شوند که گذر زمان را احساس نکنند ! این بار از سایت بازی های رایگان نسخه کامل و بدون نیاز به نصب این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. در بازی Crazy Taxi شما بایستی با تاکسی خود مسافران را بردارید و به مقصد برسانید. البته هر چه قدر با سرعت و رعایت نکردن قانون بیشتری این امر را انجام دهید از طرف مسافران کرایه بیشتری دریافت خواهید کرد. امید است با دریافت این بازی نهایت لذت را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی بسیار محبوب و پرطرفدار Chicken Invaders 3 Revenge of the Yolk

 

اگر شما نیز یکی از خور های قدیمی باشید بدون شک اسم مهاجمین مرغی یا همان Chicken Invaders را شنیده و حتی چندین نسخه از آن را تجربه کرده اید. این بازی در نهایت سادگی و دو بعدی بودن به قدری جذابیت دارد که کاربر تا پایان بازی نمی تواند از پشت کامپیوتر بلند شود ! تا کنون 4 نسخه از این بازی عرضه شده که هر کدام از آن ها متشکل از چند بخش و Edition است. هم چنین این نسخه قابلیت بازی کردن تا حد اکثر 4 را دارد. Revenge of the Yolk بخشی از نسخه سوم این بازی مهیج است که اکنون می توانید آن را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و خاطرات شیرین سالیان پیش را زنده کنید !

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی بسیار مهیج و اکشن Alien Shooter 2.5.0.1

 

مجموعه بازی های Alien Shooter یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین هایی است که تا کنون در سبک اکشن و استراتژیکی از سال ها پیش در قالب ده ها نسخه عرضه شده است. در این بازی شما باید با استفاده از  بیش از 20 سلاح قدرتمند و حیرت انگیز , اهریمننان و موجودات فضایی را نابود کرده و با کسب امتیاز به مراحل بالاتر صعود کنید. هم چنین این بازی به دلیل داشتن خشونت بیش از حد برای افراد زیر 17 توصیه نمی شود. هم اکنون می توانید نسخه 2.5.0.1 این بازی جذاب را به صورت رایگان از سایت دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Robokill 2 Leviathan Five

 

سری بازی های Robokill با حجم کم و گرافیک و گیم پلی عالی که دارد در سطح جهان طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده است. بازی از آنجا شروع میشود که شما باید با روبات خود به جنگ دشمنان عجیب و غریب دیگر بروید و با از بین بردن آن ها پول به دست بیاورید و سلاح های جدیدی خریداری کنید. Robokill 2 Leviathan Five شما باید در اتاقک های کوچک که بوسیله راهروهای پیچ در پیچ به هم وصل هستند به دنبال دشمنان برای نابود سازی آن ها میگردید. بازی طوری طراحی شده است که با ناوبد سازی آن ها و درآمد هر چه بیشتر تشنه خرید سلاح و ادامه بازی می شوید و به نوعی اعتیاد آور است.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی فوق العاده اعتیاد آور و هیجان انگیز Snail Mail

 

 

بازی فوق العاده محبوب و جذاب Snail Mail یکی از بازی هایی است که در سبک سرعتی و اعتیاد آور به نوعی بی نظیر است و بازی از جذابیت فوق العاده زیادی برخوردار است. در این بازی شما قادرید با هدایت حلزون کوچک و چالاک به بازی پرداخته و رکورد خود را بزنید تا به مراحل بالا تر و جذاب تری صعود کنید. داستان  از این قرار است که در زمان های بسیار دور موجودات شرور قصد داشتند تا سرزمین حلزون ها را نابود سازند که قهرمانی از آن ها تصمیم میگیرد تا به نابودی آن ها بپردازید تا سرزمینشان را از دست دشمنان در امان نگه دارد.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی جنگی و فوق العاده جذاب با حجمی کم Beach Head 2002

 

Beach Head 2002 یک بازی کاملا اکشن و هیجانی در سبک سوم شخص و با گزافیکی سه بعدی می باشد که بسیار خشونت آمیز بوده و با حجم کمی که دارد هیجان را به اوج خود می رساند. شما میبایست با استفاده از مسلسل و دیگر سلاح هایی که در اختیارتان قرار میگرد از خاک و ساحل خود دفاع کنید و مهاجمانی را که با انواع وسایل جنگی زمینی و هوایی به سرزمین شما هجوم آورده اند نا بود سازید. اینعلی رغم گرافیک بسیار مناسبی که دارد از حجم نسبتا کمی بهره مند است. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جذاب و هیجانی را به صورت کاملا رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی پر هیجان و کم حجم سام ماجراجو Serious Sam Kamikaze Attack

 

سری بازی های Serious Sam یا سام ماجراجو یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی ها در سبک اکشن و ماجرایی بوده و پس از ساخت اولین نسخه از این بازی طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. نسخه Kamikaze Attack یکی از نسخه های نسبتا قدیمی و آغازین این مهیج بوده که هر چند در سبکی دو بعدی و به ظاهر خسته کننده بوده ولی با مراحل فوق العاده جذاب , موضوع خاص و حجم بسیار کمی که دارد ساعت ها شما را سرگرم می کند. در این بازی شما می بایست با استفاده از بمب هایی که در اختیار دارید دشمنانی را که به طرز وحشیانه ای به سمت شما هجوم می آورند نابود کرده تا به مراحل بالاتر و مهیج تری سعود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اکشن و ترسناک موجودات مرگبار Deadly 30


Deadly 30 نام یک بازی فوق العاده مهیج و جذاب هر چند با سبکی دو بعدی بوده که در آن به نابود سازی موجودات ترسناک و مرگبار در قابل ده ها مراحل مختلف و متنوع می پردازید. در این 30 شبانه روز کامل با موجودات خطرناک ( Zombies ) با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیار دارید مباره می کنید و 11 نوع از این زامبی ها را که از اول بازی تا آخر آن به شما هجوم می آورند از بین ببرید. بازی Deadly 30 دارای حجم بسیار کم و گرافیک نسبتا خوبی بوده و با مراحل بسیار جذاب خود می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم کامپیوترتان سرگر سازد.

 

دانلود در ادامه مطلب


نسخه جدید بازی محبوب Chicken Invaders Ultimate Omelette Easter 2012

 

Chicken Invadersیا همان مرغ های مهاجم یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که چندین سال است که نسخه های جدیدی از آن ساخته و منتشر می شود. کسانی که با این بازی آشنایی دارند به احتمال زیاد سری Ultimate Omelette را می شناسند. تا کنون ده ها نسخه از این سری از جمله Easter Edition , Christmas Edition و… ساخته شده که Easter Edition 4.15 جدید ترین آن به حساب می آید. در این بازی جذاب میبایست با استفاده از سفینه های فضایی و پیشرفته ای که در اختیار دارید پرندگان و خرگوش هایی که قصد نابودی زمین را دارند از میان بردارید. امیدواریم با دریافت این نسخه لذت ببرید.

در این نسخه قابلیت 2 نفره بودن و Lan اضافه شده است.

دانلود در ادامه مطلب

 

 


بازی مهیج و اکشن مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2

 

سری بازی های Street Fighter یا همان مسابقات خیابانی , یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین هایی است که در سبک اکشن و دو بعدی ساخته شده و هم چنان نسخه های جدید ترین از آن ساخته و منتشر می شود. Alpha 2 نسخه ای نسبتا قدیمی ولی پر هیجان از این بازی بوده که توسط شرکت CAPCOM طراحی شده است. این بازی سبکی شبیه به بازی معروف Tekken داشته و با کاراکتر های متنوع و پر قدرتی که داشته می تواند مبارزه ای بسیار پر تنش به وجود آورد. هم چنین Street Fighter Alpha 2 دارای حجم و گرافیک بسیار مناسبی بوده و بسیار سرگرم کننده می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب


بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز ماموریت های یک پلیس Virtua Cop 2

 

بدون شک بسیاری از شما بازی فوق العاده جذاب و خاطره انگیز Virtua Cop 2 یا همان ماموریت های یک پلیس را به یاد می آورید.این اثر در سال 1995 توسط شرکت SEGA ساخته شده و بعد ها برای کامپیوتر نیز منتشر شده است. این با وجود کم حجم و گرافیک معمولی که دارد فوق العاده سرگرم کننده بوده و برخی از بازی خور ها را به دوران کودکیشان می برد. هدایت بازی Virtua Cop 2 با استفاده از ماوس بوده و از ده ها مرحله جذاب و متنوع , کاراکتر های مختلف از جمله دزد ها و افراد بی گناه بهره مند می باشد.  امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید

 

دانلود در ادامه مطلب


ليست صفحات


تعداد صفحات : 4

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 227
            کل نظرات کل نظرات : 10
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 11
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 5
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
            آي پي امروز آي پي امروز : 4
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
            بازدید هفته بازدید هفته : 11
            بازدید ماه بازدید ماه : 361
            بازدید سال بازدید سال : 2242
            بازدید کلی بازدید کلی : 334033

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.15.27.232
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            نظرسنجي

            نظرسنجي

              خواننده مورد علاقه شما کیه؟
              تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

                تبادل لینک هوشمند
                برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رکسانا دانلود و آدرس roksana-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






                خبرنامه

                خبرنامه

                  براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                  آخرین نطرات کاربران

                  آخرین نطرات کاربران

                    واحدواحد - سلام.دوسته عزیز.این پسورد همون کلمه ی عبوره؟
                    پاسخ:سلام.اره دوسته عزیزم - 1392/4/20/roksana-
                    مهسامهسا - خوب بود ممنون اگه میشه بازی پینگ پنگ هم بزار - 1392/3/1/roksana-
                    agiagi - Mamnoon az. Nazaretoonپاسخ: - 1392/2/25/roksana-
                    الناالنا - اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زودگذرن براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی...! - 1392/2/4
                    الناالنا - سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام خوبی؟راستی عکس های جدیدت رودیدم.............خوشتیپسلام النا جون ممنون که اومدی وبلاگم و نظرتو دادی
                    من راستش الان نت ندارم و الان با نت گوشیم اومدم و پاسخ کامنتتو میزارم.و برای همین هی میخوام بیام وبلاگت و منم کامنت بزارم
                    ولی نمیشه نمیدونم ه.اگه میشهپاسخ:

                    پاسخ:ادرسه وبلاگتم بزار راستی درباره عکسم که گفتی میتونم بگم نظر لطفته بلعکس بعضیا من امتحاناتمو تموم کنم بازم میام بای - 1392/2/4
                    الناالنا - وفاداری رو ازگل بیاموز چون به هرشاخه می چسبه روی همون شاخه میمره...............پاسخ:پیوسته دلم دم تو میزند***جان در تن من نفس برای تو میزند***گر بر سر خاک من گیاهی بروید***هر برگ ان بوی وفای تو میدهد(ممنون که نظر دادی دوست عزیز دوباره از این طرفا بیا) - 1391/12/24
                    behnambehnam - salam man khodam ba gameranger bazi mikonam ama ta be hal motevajeh rotbe nashodam lotfa adres ghesmate rotbe ha ro bede پاسخ: بیا www.gameranger.com/strongholdcrusader/meldals اسمم هم اونجا (¯`farshad´¯) هستش حرفه دیگه ای هست؟؟؟؟؟؟ - 1391/12/11
                    [B-R][B-R] - SALAM BEBIN MAN RAFTAM SITE GAMERANGER NANEVESHTE BOOD NAFAR7 JAHANI,HALA VAGHAN 7 JAHANI???!!~~~~~~پاسخ:اره عزیزم.اگه بری تو گیم رنجر ماتریکس سابق یا فرشاد رو بپرسی بهت میگن - 1391/12/8
                    سعیدسعید - salam be manam sarbzanپاسخ:حتما - 1391/12/4
                    aa - قالب وب دانلود که اختصاصی نباشه معلومه چرته......

                    البته این نظر منه
                    پاسخ:چیکارش میشه کرد همینه خب.این قالب هم خوبه البته به نظر من :) چه عجب یه نفر یه نظر درست حسابی به ما داد - 1391/11/17

                    درباره ما

                       رکسانا دانلود
                      سلام.دوستان عزیز این وبلاگ در تاریخ 1391/11/15 تاسیس شده و تا در توان خود دارد چیزهای جالبی برای دانلود در اختیارتان میگذارد(این وبلاگ ادرس جدید رکسانا دانلود میباشد)

                    کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به رکسانا دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                    قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف