توجه***توجه***توجه

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 334043
تعداد مطالب : 227
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

توجه***توجه***توجه

 

 
 
 
 
 
 
 

 


 

این سایت توسط گشت اینترنتی جمهوری اسلامی ایران تایید شده است

شرایط و قوانین و اطلاعات وبلاگ:

1-نیمی از مطالب این وبلاگ از سایت های خارجی برداشته شده و نیم دیگر خریده شدند اما توسط خود وبلاگ اپلود شده است(مثل سایر سایت و وبلاگ ها)

 

2-همه دوستانی که با ما میخواهن تبادل لینک کنن میتوانن از تبادل لینک اتوماتیک این کارو انجام بدن

 

3-همه نظراتی که برای ما میفرستین باید به موضوع پست مربوط باشد

 

4-در صورت کپی مطالب حتما منبع ان ذکر شود

 

5-این وبلاگ ادرس جدید رکسانا دانلود میباشد که وبلاگ قبلی به اشتباه فیلترینگ شد.حال با ادرس جدید و مطالب بهتری امدیم

 

6-این وبلاگ تنها برای خدمت به شما عزیزان درست شده و هیچ جنبه سیاسی و توهین به ایین و مقدسات و ... ندارد

 

7-همه دانلودها از پیکو فایل اپلود شده و هر موضوع دانلود این وبلاگ نهایتا 30 مگابایت میباشد

 

منابع و مآخذ دانلود ها

 

کلیه بازیها و نرم افزار های اندروید:www.androidiha.com

قسمتی از بازیهای رایانه ای:www.freegames.ir

کلیه اس ام اس ها:www.radsms.com

 

                       



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دانلود بازی فوق العاده زیبا و کم حجم Treasure Mole – بدون نیاز به نصب

بازی Treasure Mole یک بازی بسیار کم حجم و جذاب در سبک دو بعدی است. هر چند شاید فکر کنید اصلا این  به درد امتحان کردن هم نمیخورد ولی تنها با بازی یکی از مراحل آن به جذابیت فوق العاده زیادی که دارد پی خواهید برد ! در این بازی شما کاراکتر سگ با مزه ای که زمین را می کند , ایفا خواهید کرد. شما می توانید با انجام این کار به طلا , استخوان و اشیاء قیمتی برسید و با برداشتن آن ها امتیاز کسب کرده و به مراحل بالا تر سعود کنید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Ragdoll Cannon با حجم بسیار کم

هر چند  Ragdoll Cannon در ظاهر بسیار ساده و کسل کننده به نظر می رسد اما بر اساس شواهد و تحقیقات , این  از لحاظ سادگی بسیار اعتیاد آور بوده و کسانی که آن را تجربه می کنند ممکن نیست تا آخر  از پشت سیستم شخصیشان دست بردارند ! در این بازی شما باید با ماوس نشانه گرفته و آدمک را شلیک کنید و به محلی که بازی مشخص کرده بزنید. بازی دارای 170 مرحله گوناگون بوده که می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند ! هر چند این کار خیلی راحت به نظر میرسد اما با کمی پیشرفت در مراحل خواهید دید که چقدر جذاب و سخت خواهد بود. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده مهیج و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت  دریافت کرده و نهایت لذت را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی فوق العاده جذاب و فکری جهان معما ها Puzzler World 2 – کم حجم

یکی از سبک هایی که بسیاری از افراد علاقه خاصی به آن داشته و آن سبک را به تمام سبک ها ترجیح میدهند سبک فکری یا همان معمایی است. این بار از سایت  نسخه دوم و جذاب بازی Puzzler World را که در همین سبک بوده , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. این بازی متشکل از بیش از 1200 معمای فکری بسیار زیبا بوده که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. هم چنین این رده سنی خاصی ندارد و تمامی کاربران می توانند از آن لذت ببرند. امید واریم با دریافت و استفاده از این بازی لحظات خوب و خوشی داشته باشید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده LucyQ Deluxe


بازی فوق العاده زیبا و جذاب LucyQ Deluxe Portable یک بازی ماجرایی و کاملا فکری بسیار جذاب است که حول محور یک داستان کودکانه جالب به پیش می رود. در بازی LucyQ Deluxe Portable شما به عنوان شخصیت اصلی بازی ( Lucy ) به دنبال معما های پر پیچ و خم و فوق العاده سخت می روید تا شاید بتوانید حداقل یکی یکی از آن ها را حل کرده و به لوسی کمک کنید! شاید به نظر شما کار ساده ای باشد ولی پس از گذراندن مراحل بیشتری  تبدیل به یک کار سخت و طاقت فرسا می شود و باید از هوش تیز خود در پیش رفتن جریان بازی کمک بگیرید. برای اجرای خوب این بازی حداقل 256 مگابایت رم داشته باشید. کارت گرافیک 32 هم جواب کار شما را خواهد داد. یک سی پی یو ی 800 مگاهرتزی هم کافی است تا تا بتوانید بازی را به خوبی اجرا کنید. در ضمن DirectX 7 یا بالاتر هم باید نصب داشته باشید. این بازی روی ویندوز 98 , ویندوز ایکس پی , ویندوز 2000 تست شده و اجرا می شود. سایت ” ” این بازی فوق العاده فکری و جذاب را برای شما بازدید گنندگان عزیز به اشتراک گذاشته شده است.

دانلود در ادامه مطلب


بازی کم حجم و زیبای Crazy Chicken Jewel of Darkness


یکی دیگر ازسری بازی های جوجه دیوانه با نام  Crazy Chicken Jewel of Darkness که این بار این جوجه دوست داشتنی باید با عبور از راه های پر پیچ و خم زیرزمینی و گذر از تاریکی به جمع آوری امتیاز، جواهرات و کشتن دشمنان خود رفته و در هر محله پس از جمع آوری امتیازات لازم سراغ مرحله بعد برود. از نکات قابل ذکر این بازی اینکه در این بازی با جمع آوری بمب ها و استفاده از آنها برای باز کردن مسیر یا کشتن دشمنان در طول مسیر اشاره نمود همچنین این بازی نیاز به نصب نداشته و نیز بازی طوری طراحی شده که تقریبا برای تمامی سنین مناسب می باشد. هم اکنون می توانید این بازی سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت ” ” دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی نقطه بازی در کامپیوتر با GridLines 1.09.1 Portable


یکی از بازی های دوست داشتنی در دوران بچگی نقطه بازی بود که با یک ورق و خودکار هیجانی به بچه ها میداد که از هر بازی دیگری سرگرم کننده تر می نمود. اکنون سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی این سرگرمی دوران کودکی را بر روی کامپیوتر با همان هیجان و انواع مختلف آن به اشتراک عموم گذاشته است.
بازی بازی GridLines یک نوع پازل می باشد که با رسم نوبتی خط و وصل کردن نقطه ها تشکیل مربع داده و کسب امتیاز کنید و هرکسی مربع های بیشتری در پایان وصل تمام نقطه ها تشکیل دهد برنده است. حالت کلاسیک و گرفتن پاداش که هر مربعی یک امتیاز خاص خود را دارد، همچنین حالت دلخواه که امکان رسم مدل های دلخواه بازی را به شما می دهد.

ویژگی های نقطه بازی :

4 روش بازی از جمله کلاسیک، جایزه ای و سفارشی
5 تنظیم سختی بازی و بازی های طولانی مدت و کوتاه مدت
بازی با دوستان یا بازی با کامپیوتر
ذخیره بازی در هر کجای بازی که باشید
گرافیک های زیبا با موسیقی آرام بخش پس زمینه همچنین امکان اجرای MP3

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی نقطه بازی :

- سیستم عامل: Windows 7, Vista, XP یا 2000
- پردارنده: Pentium II (450 MHz)
- رم: 64 MB
- آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
- کارت گرافیک: 3D video card (32 MB)

توجه :

هنگام درخواست سریال نامبر پس از اتمام 60 دقیقه رایگان بازی کد زیر را وارد کنید :

5VSN-3BDP-L8G2-TXYF-CM3N

دانلود در ادامه مطلب

 


بازی تخته نرد کامپیوتر eXtreme Gammon 1.13 Portable

امروزه بازار بازی های فکری بسیار شلوغ شده است. بازی تخته نرد Backgammon که مطمئنا شما نیز با آن آشنا هستید یکی از همین بازی های فکری است. بازی زیبای eXtreme Gammon شبیه ساز بازی تخته نرد در رایانه می باشد که به صورت سه بعدی 3D و با بهترین کیفیت طراحی شده است. البته بخش اصلی این بازی نیز به شانس شما بستگی دارد که تاس برای شما چه اعدادی بیاورد، ولی استفاده دقیق از اعداد به دست آمده برای بهتر پیش بردن بازی سبب پیروزی شما خواهد شد.
در این بازی کامپیوتر تخته نرد شما با شرط بندی بر روی زمین یا پول بازی می کنید و می توانید با بازی هوشمندانه تر سریعا پولدار شوید! در دانلود بازی تخته نرد همچنین قابلیت بازی آنلاین را داراست و شما به راحتی می توانید بر روی اینترنت و به صورت کاملا آنلاین با رقبای خود به رقابت بپردازید. لازم به ذکر است شما می توانید به عنوان رقیب یا مربی در بازی حضور داشته باشید. دانلود بازی تخته زیبا به صورت Portable بوده و نیازی به نصب ندارد و نسب به کیفیت طراحی از حجم بسیار مناسبی برخوردار است. هم اینک می توانید این بازی جالب و زیبا کامپیوتر را از وب سایت کمیاب آنلاین گرفته و از دانلود آن لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی تخته نرد eXtreme Gammon 1.13 :

- ویندوز ایکس پی، ویستا، 2000، 7
- پردازنده ی 1 گیگاهرتز
- رم 256 مگابایت
- آداپتور گرافیکی

دانلود در ادامه مطلب


بازی شطرنج کاسپارف Kasparov Chessmate 1.1.0.14

  نام یکی از جدیدترین بازی های شرکت نرم افزاری Jamdat است که اخیرا نسخه تجاری آن در معرض فروش همگان قرار گرفته است.
همانگونه که از نام این بازی مشخص است ، این محصول از نام Kasparov ، یکی از یزرگترین استاد بزرگ های شطرنج دنیا بهره گرفته است ، این بازی محیط شطرنج را بخوبی در کامپیوتر شما شبیه سازی نموده و امکان انجام این بازی  با کامپیوتر  و حتی دیگر کاربران در دنیا را بصورت Online فراهم ساخته است.
Kasparov Chess Mate از ساختاری ساده  اما پیشرفته تشکیل شده است ، این بازی در ابتدا به شما امکان ایجاد یک پروفایل جدید با عکس مورد نظر و امتیاز یا Rating اولیه در شطرنج را داده و سپس شما را وارد بازی های دوره ای میکند.Kasparov chessmate دارای بخشهای مختلف است که به ترتیب برایتان شرح میدهیم.ابتدا نحوه بازی شطرنج کاسپارف است که دارای 3 نوع میباشد.ابتدا نوع بازی local است که شما میتوانید خودتان با کامپیوتر بازی کنید و یا با یکی از دوستانتان و فقط در یک کامپیوتر بازی میکنید.نوع بازی Online که شما میتوانید با یکی از دوستانتان در هر کجای دنیا به صورت آنلاین با هم به بازی شطرنج بپردازید به این نحو که پس از اجرای بازی روی گزینه online در بخش Play Game کلیک کنید.در این مرحله یکی از 2 بازیکن باید Host Game باشد و دیگری Join Game.شخصی که Host میشود کار خاصی انجام نمیدهد و فقط منتظر بازیکن مقابل میشود.در طرف مقابل شخصی که Join میشود باید Ip آدرس Host را وارد کند و بر روی دکمه Join کلیک کند و منتظر بر قراری ارتباط از سمت Host باشد.
باشگاه شطرنج Kasparov chess club
سبک دیگر بازی Kasparov Chessmate سبک Kasparov chess club است که شما میتوانید به صورت باشگاهی لیگ راه بیاندازید و بازی انجام دهید.در این بخش در سبک Exhibition شما با شطرنج بازان مجازی در باشگاهتان شروع به بازی به طور دوستانه میکنید.اما در سبک Championship شما به صورت راند به راند با اعضای باشگاه بازی میکنید و امتیاز میگیرید.امتیاز اولیه شما 1200 امتیاز است که با بردن و مات کردن طرف مقابل امتیازاتتان افزایش پیدا میکند.
ذخیره , بازیابی و بررسی بازی Save , Load & Review Game
یکی از امکانات عالی بازی شطرنج کاسپارف توانایی Save کردن بازی و Load کردن مجدد آن در زمان دیگر است.برای این کار در منوی اصلی بازی در بخش Load Game یکی از Checkpoint های ذخیره شده خود را انتخاب کنید و به بازی ذخیره شده تان ادامه دهید.بخش دیگری که در این بازی وجود دارد بخش Review Game است که شما میتوانید بازی اصلی شطرنج بازان معروف جهان در گذشته را به صورت حرکت به حرکت مشاهده کنید.همچنین میتوانید بازی های ذخیره شده خودتان را مورد بررسی قرار دهید.
Kasparov Chess Training
بخش مورد توجه دیگر که در بازی شطرنج کاسپارف وجود دارد بخش Training یا همان بخش آموزش و تدریس شطرنج است که تمامی روش ها , استراتژی ها , ترفندها , نکته ها و مشکلات و اشتباهات بازی شطرنج را به صورت Interactive برایتان تدریس میکند.این بازی به صورت 2 بعدی و 3 بعدی انجام میشود و دارای 3 تخته شطرنج با مهره های مختلف است و میتوانید علاوه بر تمام صفحه بازی کردن آن را به صورت یک پنجره بر روی دسکتاپ خودتان داشته باشید.برای اجرای این بازی اصلا نیازی به تجهیزات و امکانات سخت افزاری بالایی نیست.امیدواریم از دانلود رایگان بازی شطرنج کاسپارف لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی کم حجم فلش منچ – Mensch Argere Dich Nicht Game

امروز یک بازی کم حجم و زیبایی که مطمئنا همگی به آن علاقه زیادی داریم را برای دانلود در سایت گذاشته ایم، بله بازی منچ، یکی از محبوبترین بازی های دوران کودکی که در اوقات فراغت های زیادی با ما همراه بوده است. این بازی با ساختار فلش می باشد و دارای حجک کم و گرافیک مناسب می باشد و به صورت رایگان از سایت ” ” برای شما عزیزان قرار گرفته است. در پایین مقداری در مورد نحوه و تاریخچه این بازی توضیح داده ایم.

بازی منچ به سال‌های دور باز می‌گردد. محل پیدایش این بازی در ایران، هند یا چین بوده‌است. بازی منچ در وسط یک مربع انجام می‌شود. مربع نماد زمین است چون مردم زمان‌های قدیم تصور می‌کردند زمین مربع شکل است. در وسط این مربع یا همان زمین، علامت + را می‌بینیم؛ این علامت نشانه و نماد خورشید است که امتداد آن به چهار سوی زمین می‌رسد. علامت + را می‌توان در بناهای تاریخی مانند نقش رستم و فرش‌های قدیمی ایران نیز دید. چهار گروه مهره رنگی نماد چهار عنصر اصلی حیات هستند:آبی نماد آب،زرد نماد باد،قرمز نماد آتش و سبز نماد خاک.

طبق عقیدهٔ زمین محوری، زمین ثابت است و خورشید به دور آن می‌چرخد پس هر مهره باید روی علامت + دور زمین بچرخد تا به مرکز، که منطقه‌ای ماورایی و نماد رهایی و آزادی از جهان خاکی است، برسد. اگر تاسی که سمبل سرنوشت است با او یاری نکند، هم چنان باید چرخه را ادامه دهد تا به پیروزی برسد. اگر چهار مهره در مرکز جمع شوند یعنی به اتحاد رسیده‌اند. تاس سرنوشت ساز مکعبی است لغزان به شمهره‌های ۱ تا ۶ . طبق تصور مردم باستان خداوند جهان را در شش روز آفریده است؛ روز نخست آسمان روشن، دوم آب،سوم گیاه،چهارم آتش، پنجم حیوان و ششم آدم را.

دانلود در ادامه مطلب

 


دانلود بازی ایرانی حکم – Hokm Iranian Game

حکم نام بازی‌ با ورق ‌های (۵۲ تایی) متکی بر بخت و مهارت است. محبوب‌ترین گونه ی این بازی نوع چهارنفره ی آن است گرچه گونه‌های دو نفره یا سه نفره ی آن هم بازی می‌شود. در میان بازی‌های ورق حکم نزد ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار است. در گونهٔ چهارنفری حکم بازیکنان دوبه‌دو یار یکدیگرند و دیگر گونه‌ها هر کس علیه بقیه بازی می‌کند.
اساس برد و باخت در هر «دور بازی» بر برنده شدن در «هفت بازی» یا «هفت دست بازی» استوار است و اساس برنده شدن در هر دست بازی کسب هفت امتیاز است که به هر کدام از این امتیازها هم «دست» می‌گویند و برنده شدن هر امتیاز را اصطلاحاً «دست‌گرفتن» می‌گویند. پس مثلاً ممکن است در بازی پنجم از هفت بازی گروه بازنده شش دست گرفته باشد و گروه برنده هم که هفت دست گرفته‌است.در گونهٔ چهارنفر امتیازها برای تیم لحاظ می‌شود و نه فرد.

ویژگی های بازی Hokm:

- تغییر رنگ پس زمینه
- امکان استفاده از ۳ مدل برگ مجزا(کلاسیک،فانتزی)
- امکان استفاده از ۱۱ مدل برای پشت برگ ها
- و … .

دانلود در ادامه مطلب

 


دانلود بازی فکری و کم حجم سودوکو – Sudoku v1.2

سودوکو یکی از بازیهای قدیمی ژاپنی میباشد که بر پایه تنظیم عددهای یک تا ده در یک جدول استوار میباشد .تحقیقات دقیق نشان داده اند بازی سودکو میتواند در دراز مدت سبب افزایش حضور ذهن و بالا تر رفتن قدرت محاسباتی گردد نرم افزار Sudoku از نرم افزارهای فراوانی میباشد که بر پایه این بازی قدیمی توسعه یافته است .دوستان گرامی میتوانند جهت اصلاعات بیشتر در باره تاریخچه سودکو و نحوه بازی آن به صفحه این بازی در فرهنگ آنلاین  فارسی مراجعه نمایند.
بازی کاملا Portable و بدون نیاز به سریال و کرک میباشد همچنین تست امنیتی نرم افزار توسط آنتی ویروسهای مختلف ، فایل این بازی را بدون مشکل نشان داده اند و از همه مهم تر به صورت رایگان می توانید آن را از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت و از بازی کردنش لذت ببرید !

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی آدمک شیطون و پرخور PacManic

بازی PacManic یکی از با سابقه ترین بازیهای کامپیوتری است، که از ابتدا و بر روی ساده ترین دستگاههای بازی نیز وجود داشته است. اگر چه بازی از ایده ی ساده ای بهره می برد ولی هنوز هم جالب است. در نسخه ی جدید بازی تغییراتی در گرافیک و صدای بازی و ابتکارات دیگری به کار گرفته شده تا نظر کاربر امروزی را جلب کند.

نحوه بازی به این صورت است که آدمکی که شما در بازی هدایت می کنید تمام گوی های زرد را می خورد و از دست موجود های پلید باید در امان باشد. با تمام شدن گوی های زرد شما به مرحله بعدی می روید. هر چه به مرحله های بالاتر بروید بازی سخت تر می شود. در کل بازی ساده ای است و حجم بازی هم کم است.

دانلود در ادامه مطلب


بازی بسیار کم حجم و ایرانی جدول و سودوکو Raya Jadval 4.0

همان طور که می دانید بازی های فکری در اقسا نقاط جهان بسیار محبوب و پر طرفدار بوده و از جمله در کشور عزیزمان نیز حل جدول و سودوکو سرگرمی بسیار خوبی برای اوقات فراغت می باشد. بر همین اساس نیز تا کنون چندین نسخه از  جدول رایا یا همان Raya Jadval ساخته شده که ۴٫۰ جدید ترین آن محسوب می شود. از جمله ویژگی های این بازی تقویت حافظه و جلو گیری از فراموشی و هم چنین زبان کاملا فارسی آن بوده و حتی این بازی برای کودکان نیز بسیار مناسب است. ساخت جدوال جدید با اینده ی خود و چاپ آن هایی را که بسیار به آن ها علاقه مندید از جمله خصوصیات دیگر این بازی به شمار می رود.

دانلود در ادامه مطلب


بازی کم حجم و سرگرم کننده پاندای سامورایی Samurai Panda


Samurai Panda یا همان پاندای سامورایی یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده با گرافیک و حجمی مناسب بوده و با مراحل متنوع و مختلفی که دارد به نوعی اعتیاد آور محسوب می شود. در این  میبایست به پاندای زرنگ و بامزه کمک کنید تا سوشی هایی که در هوا به پرواز در آمده اند را گرفته و نوش جان کند ! در بین این مراحل تله ها و دام هایی وجود دارند که نباید با آن ها برخورد کنید. هم چنین باید موانعی از جمله نیشکر هایی را که در سر راهتان وجود دارند را پشت سر گذاشته و به خوراکی مورد علاقه پاندای بازی برسید. امید است با دریافت بازی Samurai Panda نهایت لذت را از آن ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده هواپیمای بمب افکن Air Invasion

در میان تمامی سبک های بازی های کامپیوتری و حتی کنسول های دیگر تنها گرافیک و پیشرفته بودن بازی موجب جذابیت آن نمی شود و حتی بازی هایی که ساخت چندین سال پیش بوده ممکن است جنبه ی سرگرمی بیشتری نسبت به آن ها داشته باشند. Air Invasion یکی از ده ها  در این دسته بوده که با وجود گرافیک نسبتا کم و قدیمی جذابیت آن فوق العاده زیاد است. در این بازی میبایست با استفاده از هواپیمای بمب افکنی که در اختیارتان قرار میگیرد به مناطق مختلفی که از قبل برنامه ریزی شده هجوم بده و آن منطقه را بمباران کنید. امید است با دریافت این بازی لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

 


دانلود بازی خاطره انگیز و بسیار محبوب مونوپولی Monopoly

بدون شک برخی از شما بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده مونوپولی ( Monopoly ) بر روی صفحه بازی های فکری را به یاد می آورید و با آن بسیار خاطره دارید. این بازی با وجود ساده و نداشتن گرافیک بازی های امروزی بسیار سرگرم کننده است و می تواند شما را ساعت پشت سیستم کامپیوترتان میخکوب کند ! در این  شما قادر هستید تا با رقابت با حریفان به کسب در آمد بپردازید و هر یک از مراحل را پشت سر بگذارید. در بازی Monopoly سه سطح زمانی , سرمایه  داری و کارآفرینی وجود دارد که می توانید هر یک را تا حداکثر 4 نفره بازی کنید. نصب این بازی بسیار آسان است و با تمامی ویندوز ها از جمله ویستا و 7 سازگاری دارد.

دانلود در ادامه مطلب

 


دانلود بازی فوق العاده جذاب و مشهور Doodle Jump برای کامپیوتر

همان طور که بسیاری از کابران بازی های موبایل آشنایی دارند Doodle Jump یک بازی زیبا و سرشار از تنوع است که طی چند ماه اخیر به دلیل محبوبیت فوق العاده زیادی که پیدا کرد ده ها نسخه از آن برای آندروید و آیفون و سیستم عامل گوشی های دیگر نیز عرضه شد که همین محبوبیت سبب ساخت نسخه PC آن نیز شد. در این شما قادرید با استفاده از سرعت عمل کاراکتر کوچک و با مزه بازی را با حرکات زیگزاگی به سمت بالا هدایت کنید و با کسب امتیاز مناسب به مراحل بالا تر دست یابید. این بازی دارای چندین صفحه مختلف از جمله برفی است که جذابیت بازی را دوچندان می کند.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی بسیار جذاب و کم حجم Shooting Blocks 2 v2012


مجموعه بازی های Shooting Blocks یا همان نبرد کشتی ها یکی از جذاب ترین بازی هایی است که با وجود حجم کم و دو بعدی بودن آن محبوبیت بسیاری میان کاربران پیدا کرده است. در این  که شاهکار شرکت نه چندان معروف Adore Games شما قادرید با استفاده از کشتی های جنگی که در اختیار میگیرید جعبه هایی که در فاصله چند متری شما قرار میگیرد با استفاده از دقت و سرعت عملتان منفجر کرده و به کسب امتیاز پرداخته و به مراحل بالا تر و جذاب تری صعود کنید. هم چنین گرافیک بازی نسبت به حجم آن بسیار ماهرانه و زیبا طراحی شده و می توانید شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

دانلود در ادامه مطلب


بازی کم حجم در سبک هیدن آبجکت Mystery Case Files Prime Suspects

یکی از سبک هایی که در بین بازی های فکری بسیار شهرت داشته و محبوبیت بسیاری میان بازی خور ها دارد سبک Hidden Object یا همان اشیاء مخفی است. این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار کم حجم در این سبک را که Mystery Case Files Prime Suspects نام گرفته به صورت رایگان برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم. داستان  از این قرار است که شما در شهر الماس ها به ملکه کمک می کنید تا 20 فردی را که مشکوک به نظر میرسند تجزیه و تحلیل کرده و الماس وی را از آن ها پس گرفته و به او بازگردانید. این بازی جذاب دارای 29 مرحله بوده که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

دانلود در ادامه مطلب

 


ليست صفحات


تعداد صفحات : 3

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 227
            کل نظرات کل نظرات : 10
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 21
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 5
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
            آي پي امروز آي پي امروز : 7
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
            بازدید هفته بازدید هفته : 21
            بازدید ماه بازدید ماه : 371
            بازدید سال بازدید سال : 2252
            بازدید کلی بازدید کلی : 334043

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.144.154.208
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            نظرسنجي

            نظرسنجي

              خواننده مورد علاقه شما کیه؟
              تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

                تبادل لینک هوشمند
                برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رکسانا دانلود و آدرس roksana-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






                خبرنامه

                خبرنامه

                  براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                  آخرین نطرات کاربران

                  آخرین نطرات کاربران

                    واحدواحد - سلام.دوسته عزیز.این پسورد همون کلمه ی عبوره؟
                    پاسخ:سلام.اره دوسته عزیزم - 1392/4/20/roksana-
                    مهسامهسا - خوب بود ممنون اگه میشه بازی پینگ پنگ هم بزار - 1392/3/1/roksana-
                    agiagi - Mamnoon az. Nazaretoonپاسخ: - 1392/2/25/roksana-
                    الناالنا - اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زودگذرن براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی...! - 1392/2/4
                    الناالنا - سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام خوبی؟راستی عکس های جدیدت رودیدم.............خوشتیپسلام النا جون ممنون که اومدی وبلاگم و نظرتو دادی
                    من راستش الان نت ندارم و الان با نت گوشیم اومدم و پاسخ کامنتتو میزارم.و برای همین هی میخوام بیام وبلاگت و منم کامنت بزارم
                    ولی نمیشه نمیدونم ه.اگه میشهپاسخ:

                    پاسخ:ادرسه وبلاگتم بزار راستی درباره عکسم که گفتی میتونم بگم نظر لطفته بلعکس بعضیا من امتحاناتمو تموم کنم بازم میام بای - 1392/2/4
                    الناالنا - وفاداری رو ازگل بیاموز چون به هرشاخه می چسبه روی همون شاخه میمره...............پاسخ:پیوسته دلم دم تو میزند***جان در تن من نفس برای تو میزند***گر بر سر خاک من گیاهی بروید***هر برگ ان بوی وفای تو میدهد(ممنون که نظر دادی دوست عزیز دوباره از این طرفا بیا) - 1391/12/24
                    behnambehnam - salam man khodam ba gameranger bazi mikonam ama ta be hal motevajeh rotbe nashodam lotfa adres ghesmate rotbe ha ro bede پاسخ: بیا www.gameranger.com/strongholdcrusader/meldals اسمم هم اونجا (¯`farshad´¯) هستش حرفه دیگه ای هست؟؟؟؟؟؟ - 1391/12/11
                    [B-R][B-R] - SALAM BEBIN MAN RAFTAM SITE GAMERANGER NANEVESHTE BOOD NAFAR7 JAHANI,HALA VAGHAN 7 JAHANI???!!~~~~~~پاسخ:اره عزیزم.اگه بری تو گیم رنجر ماتریکس سابق یا فرشاد رو بپرسی بهت میگن - 1391/12/8
                    سعیدسعید - salam be manam sarbzanپاسخ:حتما - 1391/12/4
                    aa - قالب وب دانلود که اختصاصی نباشه معلومه چرته......

                    البته این نظر منه
                    پاسخ:چیکارش میشه کرد همینه خب.این قالب هم خوبه البته به نظر من :) چه عجب یه نفر یه نظر درست حسابی به ما داد - 1391/11/17

                    درباره ما

                       رکسانا دانلود
                      سلام.دوستان عزیز این وبلاگ در تاریخ 1391/11/15 تاسیس شده و تا در توان خود دارد چیزهای جالبی برای دانلود در اختیارتان میگذارد(این وبلاگ ادرس جدید رکسانا دانلود میباشد)

                    کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به رکسانا دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                    قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف