دانلود بازی اندروید Mind Crimes

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 358
بازدید کل : 334030
تعداد مطالب : 227
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

دانلود بازی اندروید Mind Crimes

بازی بسیار عالی

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید PileUp! Candymania

بازی زیبا و به یاد ماندی شکلات ها یکی از محبوب ترین بازی های شرکت Mr. Goodliving هست که در حال کم حجم بودن و سادگی تمام بازی به دل نشینی هست که هر سنی با بازی آن واقعا لذت می برد.

تمام کردن شکلاتهای داخل صفحه در زمان مشخص و با چیدنت هم رنگ ها در بین هم و جایزه دار بودن برخی از آنها لطافت خاصی به بازی داده است

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید Parkour Roof Riders

در این بازی شما مسیر خود را از روی بام ها طی می کنید.  یک بازی رکوردی و رقابتی است که باید سعی کنید به موقع بپرید تا از روی بام ها به پایین نیافتید. این بازی دارای موسیقی و صدا گذاری زیبایی می باشد. شما می توانید رکورد خود را آنلاین ثبت کنید و به اشتراک بگذارید. ورژن جدید بازی  را با لینک مستقیم از سایت آندرویدیها دانلود نمایید.

دانلود در ادامه مطلب



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب

دانلود بازی اندروید Overkill

ورژن جدید بازی بسیار زیبای  را که امروز انتشار یافت تقدیم شما عزیزان آندرویدی می کنیم. بازی  را می توانید با لینک مستقیم در ادامه مطلب دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید Little Metal Ball Lite

یک بازی تمرکزی و جالب برای اندروید

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید Long John Silver

 یک بازی به سبک فکری و پازل می باشد که برای سیستم عامل سیمبین عرضه شده است. این بازی زیبا که مدتی کم از انتشار آن می گذرد شما باید با جا به جایی شکل های مشابه و قرار دادن آنها کنار هم به گنج برسید. همچنین در بازی رکورد ود را ثبت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. توجه کنید این بازی برای سیستم عامل های S60V5, Symbian^3, Anna, Belle می باشد. برای  و دیدن تصاویر آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید Learn to Fly by Namco

یک بازی بچگانه ولی اعتیاد اور.در کل بازی بدی نیست ولی یکم چرته

دانلود در ادامه مطلب


بازی جدید Labyrinth اندروید

بازی زیبا و سرگرم کننده  را می توانید با لینک مستقیم در ادامه مطلب دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید Hyper Jump

این بازی هم ساده و بسیار اعتیاد اور است

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید Hit The Penguin

این بازی زیبا Hit The Penguin v1.1.1 نام دارد و همانطور که در تصویر زیر می بینید پنگونهایی که از بالا به طرف پائین پرت می شوند را شما باید به وسیله ی چوبی که دسته تان است پرتاب کنید و هرچه بیشتر پرتاب کنید امتیاز بیشتری خواهید گرفت

دانلود در ادامه مطلب

 


بازی جدید Cube اندروید

 

بازی زیبایی از نوع دفاعی و اکشن است. شما در این بازی در نقش یک مکعب باید با مکعب ها و دشمنان هندسی دیگر مبارزه کنید. درگیری و نبرد شما با دشمنان در یک فضای کاملا سه بعدی انحنایی صورت خواهد گرفت. فضایی که انحناها و پستی و بلندی های آن درگیری ها را جذاب تر خواهد ساخت. در این فضا دشمنان زیادی در کمین شما هستند و علاوه بر آن جوایز زیادی هم وجود دارد که امتیاز و قدرت تهاجمی شما را افزایش خواهند داد. بازی دارای گیم پلی ساده و روانی است و لذت ساعت ها درگیری و البته سرگرمی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید GoldMiner

در بازی جذاب شما باید با تمرکز و دقت طناب خود را به سمت تکه های طلا و الماس نشانه گرفته، به پایین ببرید و آنها را جمع آوری کنید. شما با جمع کردن طلا و الماس پول بدست می آورید، سپس می توانید خرید کنید و امکانات خود را ارتقا دهید. این بازی جذاب ابتدا در قالب فلش ساخته شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد و اکنون این بازی به سیستم عامل بی رقیب آندروید راه یافته است.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید Gem Miner Dig Deeper

بازی که یک معدنجی به دنبال طلا در معادن میگرده و این بازی به سبک گلد مینر میباشد

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید Furry Legends

بازی زیبایی که یه شیطون کوچولو به سراغ ماجراجویی ها میره و ...

دانلود در ادامه مطلب


بازی جدیدYour AK-74 اندروید

 

تفنگ AK یکی از محبوب ترین سلاح های دنیا است.

این برنامه به شما آموزش می دهد تا به طور کامل با این سلاح آشنا شوید و به شما کمک می کند تا AK-74 را در کمترین زمان ممکن از هم جدا و به هم متصل نمایید.

این برنامه همچنین دارای یک ویجت برای شما نیز می باشد.

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی اندروید Toss It


یک بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور است که شما در آن باید در زمان تعیین شده هر چه می توانید تعداد بیشتری کاغذ مچاله شده را به سطل پرتاب کنید. شما باید جهت و شدت باد را در هر پرتاب در نظر بگیرید و به نسبت آن جهت پرتاب خود را تعیین کنید. این بازی از صدا گذاری بسیار خوب و گرافیک زیبایی بهرمند است.

دانلود در ادامه مطلب


بازی جدید The Sims 3 HD اندروید

 یکی از بازی های زیبا و مطرح شرکت معروف EA میباشد!  این بازی یک زندگی مجازی میباشد و شما هر کاری که در زندگی عادی انجام میدهید میتوانید در این بازی اعمال کنید! برای مثال به سر کار میروید تشکیل خانواده میدهید و میتوانید یک یا چند فرزند هم در این بازی داشته باشید و ان هارا تربیت کنید!

دانلود در ادامه مطلب


بازی جدید Spider Man اندروید

بازی Spide rMan قطعاً برای همه ما یک بازی دوست داشتنی و خاطره انگیز است. اکنون ورژن جدید SpiderMan Total Mayhem HD برای سیستم عامل بی نظیر آندروید ارائه شده و از سایت آندرویدیها قابل دریافت می باشد. شما در این بازی وضیفه دارید تا بجنگید و شهر نیویورک را از خائنان و دشمنان محفوظ نگه دارید. بازی زیبا و گرافیکی   را می توانید با لینک مستقیم در ادامه مطلب دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب



می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب

دانلود بازی اندروید Skyforce

دانلود بازی Sky Force Reloaded 1.12 : بهترین تیرانداز باشید و در هوا دشمنان خود را نابود کنید . در سطوح های مختلف بازی دشمنان خود را نابود کنید و با ویژگی های جدید . گرافیک بازی خوب میباشد و گیم پلی بازی هم در جای خود خوب طراحی شده است . بازی جذاب و فوق العاده ای میباشد امیدوارم لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

 

 


بازی زیبای Russian Roulette Free V1.2.0 برای اندروید

بازی فوق العاده زیبای رولت روسی رایگان میباشد.اسلحه خود را انتخاب کنید و شلیک کنید ببینید چقد شانس دارید.دوئل,هیجان,شانس,استرس,یک بازی سراسر هیجان.حقایق تاریخی را با اسلحه های مختلف و دوئل زیبا ببینید.

شما میتوانید این بازی زیبا را از سایت با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب


بازی جدید Prism+3D اندروید

این بازی بسیار پر گرافیگ بوده ولی به حجمی که داراست بسار فشرده میباشد

دانلود در ادامه مطلب


بازی جدید Flight Frenzy Deluxe اندروید

یک بازی عالی برای بازی های هوا دوست.رکسانا دانلود

دانلود در ادامه مطلب


بازی جدید Flick Kick Field Goal اندروید

آیا به بازی Kick علاقه مندید ؟ آیا می خواهید ببینید ضربات پای شما چقدر قدرت دارند ؟
Flick Kick Field Goal  بهترین بازی در سبک Kick می باشد که با وجود سادگی شما را به خود معتاد خواهد کرد .

دانلود در ادامه مطلب

 


ExZeus 2 v1.6 اندروید

،  اکشن سریع سبک شوتینگ ، به اندروید آمد !
اکنون سال ۲۲۱۷ می باشد و نبردی سهمگین با بیگانگان ماشینی داریم . زمینی که در گذشته صلح به صورت نسبی در آن برخوردار بود اکنون تغییر نام داده و Diadora اسم جدیدی برای این سیاره است که مدام در حال جنگ می باشد . هیچ کس با پروژه ExZeus و ربات هایی که قرار است زمین را از شر تاریکی نجات دهد آشنایی ندارد اما به زودی روی دیگر سکه نمایان خواهد شد !

ویژگی ها :
- گرافیک و صدای سه بعدی شگفت انگیز
- المان های جدید برای گیم پلی : تیراندازی به سمت دشمنان هنگامی که در هوا هستند و پیکار تن به تن با آنان بر روی زمین
- امکان آپگرید و سفارشی ساختن ربات ها
- بهینه سازی شده برای دستگاه های دارای پردازنده Tegra
- و …

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی Dora the Explorer Puzzle اندروید

 

در این ساعت در

بازی جذاب را برای گوشی های آندروید برای شما عزیزان قرار دادیم . با امید اینکه این بازی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .

دانلود در ادامه مطلب


دانلود صعود به آسمان ها با Doodle Jump v1.13.19

بازی سرگرم کننده ای است که در آن شما به یک موجود عجیب و کوچک کمک می کنید تا با پرش های متوالی بتواند هر چه بیشتر به بالا صعود کند. در این راه می توانید از ابزار ویژه ای که گاهی اوقات بر سر راه شما قرار می گیرد نیز استفاده کنید ؛ مثلا از یک موشک برای افزایش سرعتتان استفاده کنید. در مراحل مختلف تم یا تصویر پس زمینه بازی تغییر خواهد کرد ؛ ممکن است شما در زمانی در آسمان پر از برف و در زمان دیگر در یک زمین فوتبال به صعود خود ادامه دهید. در طول صعودتان موجودات مختلفی نیز برای شما خطر ساز می شوند.

دانلود در ادامه مطلب


بازی زیبا و جذاب Colorix HD v1.7

یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های سبک پازل برای اندروید است. مهمترین ویژگی این بازی HD بودن آن است و اینکه از کیفیت و گرافیک فوق العاده ای برخوردار است. این بازی جذاب و اعتیاد آور را می توانید با لینک مستقیم دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

 


دانلود بازی اندروید City Mayor

شما در این بازی به ساخت ساحتمان و شهرسازی میپردازید البته میتوان یه بازی استراتژیکی هم بهش گفت.رکسانا دانلود همیشه با شما

دانلود در ادامه مطلب


بازی سرگرم کننده Chalk Runner v1.06

با کمک بازی ، خاطرات دوران مدرسه مان زنده خواهد شد. محیط بازی Chalk Runner بر روی تخته سیاه انجام میشود و بازیکن شما یک گچ خواهد بود. باید با همراهی گچ، موانع مختلف را پشت سر گذاشته و با دویدن های مداوم خود به خط پایان برسید. تمامی شکل ها در بازی Chalk Runner توسط گچ ها نقاشی شده است

دانلود در ادامه مطلب

 


بازی جدید Catcha Mouse اندروید

بازی جدید و جذاب Catcha Mouse،از سایت دانلود ها با فرمت جاوا و در سایز های مختلف منتشر شده است.کیفیت این بازی منحصر به فرد بوده و می تواند رضایت شما بازدیدکنندگان را جلب نماید.امید است با نصب این بازی بر روی موبایل خود لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

 


بازی حباب های رنگی پوپر Bubble Popper HD

 

بازی زیبای حباب های رنگی

حباب های رنگی بیشتر ، امتیاز بالاتر

دانلود در ادامه مطلب

 


دانلود Backgammon Classic v7.2 - بازی تخته نرد


با تخته نرد را در یک محیط  پیشرفته و زیبا با گزینه های نمایش 2D / 3D تجربه کنید!
شما در این بازی بیشتر عملیات و حرکت ها را با صفحه کلید و ماوس انجام می دهید. Backgammon Classic در سه سطح مختلف از مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است و به بازیکنان این اان را می دهد که در یک بازی سرگرم کننده مهارت خود را بالا ببرند. در این بازی قادر خواهید بود تا در یک محیط 3 بعدی و انتخاب از میان 8 نوع متفاوت از ترکیبات مهره ها با رنگ ها و شکل های مختلف، از بازی لذت ببرید. صفحاتی برای راهنمایی شما در حرکت دادن مهره ها و قوانین Jacoby و Crawford در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های بازی می توان به جلوه های صوتی زیبا و تاس ریختن به صورت کاملاً تصادفی اشاره کرد.

ویژگی های  Backgammon Classic:
- محیط ی 3بعدی
- ان انتخاب تخته و مهره های متفاوت
- 3 سطح برای تعیین میزان دشواری بازی
- جلوه های صوتی زیبا
- تاس ریختن کاملا به صورت تصادفی
- و ...

دانلود در ادامه مطلب


دانلود بازی armored strike برای آندروید

بازی armored strike یک بازی اکشن بسیاز زیبا به صورت آنلاین است که شما را ساعت ها و ساعت ها می تواند سرگرم کند.

این بازی دارای انواع تانک و ربات و هواپیما و ماشین ها است.

این بازی برای آندروید های 2.1 به به بالا است.

 

دانلود در ادامه مطلب


بازی زیبای Super Air Hockey v2.14

بازی جدید و زیبای  را می توانید با لینک مستقیم در ادامه مطلب دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب

 



بازی جذاب Air Control v3.23

در بازی ساده، زیبا و جذاب، شما در نقش یک کنترل کننده ترافیک هوایی ظاهر می شوید و باید به هواپیماها، جت ها و هلیکوپترها کمک کنید تا به شکل صحیح و امن بر روی باند فرودگاه فرود بیایند در حالی که برخوردی بین آنها صورت نگیرد. بازی دارای گرافیک مجذوب کننده و ۴ نقشه مختلف است.

دانلود در ادامه مطلب


توجه***توجه***توجه

 

 
 
 
 
 
 
 

 


 

این سایت توسط گشت اینترنتی جمهوری اسلامی ایران تایید شده است

شرایط و قوانین و اطلاعات وبلاگ:

1-نیمی از مطالب این وبلاگ از سایت های خارجی برداشته شده و نیم دیگر خریده شدند اما توسط خود وبلاگ اپلود شده است(مثل سایر سایت و وبلاگ ها)

 

2-همه دوستانی که با ما میخواهن تبادل لینک کنن میتوانن از تبادل لینک اتوماتیک این کارو انجام بدن

 

3-همه نظراتی که برای ما میفرستین باید به موضوع پست مربوط باشد

 

4-در صورت کپی مطالب حتما منبع ان ذکر شود

 

5-این وبلاگ ادرس جدید رکسانا دانلود میباشد که وبلاگ قبلی به اشتباه فیلترینگ شد.حال با ادرس جدید و مطالب بهتری امدیم

 

6-این وبلاگ تنها برای خدمت به شما عزیزان درست شده و هیچ جنبه سیاسی و توهین به ایین و مقدسات و ... ندارد

 

7-همه دانلودها از پیکو فایل اپلود شده و هر موضوع دانلود این وبلاگ نهایتا 30 مگابایت میباشد

 

منابع و مآخذ دانلود ها

 

کلیه بازیها و نرم افزار های اندروید:www.androidiha.com

قسمتی از بازیهای رایانه ای:www.freegames.ir

کلیه اس ام اس ها:www.radsms.com

 

                       



می پسندم نمی پسندم
نظرات()

ليست صفحات


تعداد صفحات : 6

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 227
            کل نظرات کل نظرات : 10
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 8
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 5
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
            آي پي امروز آي پي امروز : 3
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
            بازدید هفته بازدید هفته : 8
            بازدید ماه بازدید ماه : 358
            بازدید سال بازدید سال : 2239
            بازدید کلی بازدید کلی : 334030

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.216.239.211
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            نظرسنجي

            نظرسنجي

              خواننده مورد علاقه شما کیه؟
              تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

                تبادل لینک هوشمند
                برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رکسانا دانلود و آدرس roksana-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






                خبرنامه

                خبرنامه

                  براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                  آخرین نطرات کاربران

                  آخرین نطرات کاربران

                    واحدواحد - سلام.دوسته عزیز.این پسورد همون کلمه ی عبوره؟
                    پاسخ:سلام.اره دوسته عزیزم - 1392/4/20/roksana-
                    مهسامهسا - خوب بود ممنون اگه میشه بازی پینگ پنگ هم بزار - 1392/3/1/roksana-
                    agiagi - Mamnoon az. Nazaretoonپاسخ: - 1392/2/25/roksana-
                    الناالنا - اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زودگذرن براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی...! - 1392/2/4
                    الناالنا - سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام خوبی؟راستی عکس های جدیدت رودیدم.............خوشتیپسلام النا جون ممنون که اومدی وبلاگم و نظرتو دادی
                    من راستش الان نت ندارم و الان با نت گوشیم اومدم و پاسخ کامنتتو میزارم.و برای همین هی میخوام بیام وبلاگت و منم کامنت بزارم
                    ولی نمیشه نمیدونم ه.اگه میشهپاسخ:

                    پاسخ:ادرسه وبلاگتم بزار راستی درباره عکسم که گفتی میتونم بگم نظر لطفته بلعکس بعضیا من امتحاناتمو تموم کنم بازم میام بای - 1392/2/4
                    الناالنا - وفاداری رو ازگل بیاموز چون به هرشاخه می چسبه روی همون شاخه میمره...............پاسخ:پیوسته دلم دم تو میزند***جان در تن من نفس برای تو میزند***گر بر سر خاک من گیاهی بروید***هر برگ ان بوی وفای تو میدهد(ممنون که نظر دادی دوست عزیز دوباره از این طرفا بیا) - 1391/12/24
                    behnambehnam - salam man khodam ba gameranger bazi mikonam ama ta be hal motevajeh rotbe nashodam lotfa adres ghesmate rotbe ha ro bede پاسخ: بیا www.gameranger.com/strongholdcrusader/meldals اسمم هم اونجا (¯`farshad´¯) هستش حرفه دیگه ای هست؟؟؟؟؟؟ - 1391/12/11
                    [B-R][B-R] - SALAM BEBIN MAN RAFTAM SITE GAMERANGER NANEVESHTE BOOD NAFAR7 JAHANI,HALA VAGHAN 7 JAHANI???!!~~~~~~پاسخ:اره عزیزم.اگه بری تو گیم رنجر ماتریکس سابق یا فرشاد رو بپرسی بهت میگن - 1391/12/8
                    سعیدسعید - salam be manam sarbzanپاسخ:حتما - 1391/12/4
                    aa - قالب وب دانلود که اختصاصی نباشه معلومه چرته......

                    البته این نظر منه
                    پاسخ:چیکارش میشه کرد همینه خب.این قالب هم خوبه البته به نظر من :) چه عجب یه نفر یه نظر درست حسابی به ما داد - 1391/11/17

                    درباره ما

                       رکسانا دانلود
                      سلام.دوستان عزیز این وبلاگ در تاریخ 1391/11/15 تاسیس شده و تا در توان خود دارد چیزهای جالبی برای دانلود در اختیارتان میگذارد(این وبلاگ ادرس جدید رکسانا دانلود میباشد)

                    کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به رکسانا دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                    قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف